{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundeleg Aalborg/Nørresundby (NY GRUPPE)
  • #1   8. mar 2012 Jeg synes der var en, men kan ikke lige hitte en :o/ håber nogen kommer på banen og fortælle om dem der mødes i Ålborg om søndagen, for det lød bestemt noget for dig :o)

  • #2   8. mar 2012 Har du lyst til en hyggelig eftermiddag sammen med din hund? Så synes jeg at vi skal mødes i Mulighedernes Park til noget hunde-hygge-tid, og lade vufferne lære hinanden at kende, og få en god gang leg på de endnu lidt våde arealer, mens vi andre stå og får smilet frem ved at se på de forskellige energibunder, løbe glade rundt og laver fjollede ting.

    Vi kunne eventuelt lave det til en fast søndags ting klokken 14.00 -? så har alle mulighed for at deltage når de har tid og lyst


    Hundeskoven er indrettet med en speciel hvalpeindhegning, så der er plads til store, små, tykke, tynde, lige tilpas, voksne, hvalpe, lille bette, glade og skønne hunde.

    Sådan finder du parken
    Mulighedernes Park finder du på bakken mellem Skelagervej, Bygaden og Sofiendalsvej.

    Offentlig transport og parkering
    Bybusserne linie 11 (stop på Skelagervej), linie 14 (stop på Sofiendalsvej), linie 24 og 99B (stop på Bygaden) kører til Mulighedernes Park.
    Der er parkeringsmuligheder på P-pladsen ved Bygaden, Sofiendalsvej 80 og 98 samt ved parkens Multihus på Skelagervej.

    Husk at klæde dig på til de danske vejrforhold

    http://www.hundegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?MSG_ID=502818


  • #3   8. mar 2012 Aino: Det kunne det bestemt - desværre er det kun de mindre hunde. Og Krøyer leger bedst med hunde der er lidt større end hende, da hun elsker at mosle smiley

  • #4   8. mar 2012 Merian er det kun små hunde? synes jeg hørte det var forskellige str.

  • #5   8. mar 2012 Merian, blev der ikke lavet en gruppe?

  • #6   8. mar 2012 Vier med smiley
    Skal vi snart i hundeskoven igen??


  • #7   9. mar 2012 som *Mamma* ROSA * skriver er der 2 indhegninger lige ved siden af hinanden, så der er plads til store så vel som små hunde.
    søndags legen er for alle der har lyst.



  • #8   9. mar 2012 Jeg er så "uheldig" jeg går til hundetræning hver søndag i det tidsrum hvor der er træf i både Mølleparken og Mulighedernes Park.

    Vi er altid friske på en tur i hundeskoven eller på stranden smiley


Kommentér på:
Hundeleg Aalborg/Nørresundby (NY GRUPPE)

Annonce