{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Trekantskoven Hundeskov Hals i morgen?? {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen!
Der er kommet en kæmpe hundeskov i Hals, 80 tønder land, så det er kæmpe stort, der er ikke hegn om så man skal have styr på sin hund, men det ligger et rigtig fedt sted. Er der nogen der skal derud i morgen ved 14 tiden, jeg har en labrador tæve og min veninde kommer med en Golden retriver Han, og de savner legekammerater.

http://hundenyheder.dk/hundeskove/trekantskoven-hundeskov/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trekantskoven Hundeskov Hals i morgen??
  • #1   23. mar 2012 Jeg bor 2 km derfra og har brugt den rigtig rigtig meget INDEN de omdøbte den til hundeskov. Det er et rigtig lækkert sted, men desværre er Emma ikke fan af en " ½ million" løse hunde...så vi holder os derfra.
    Men håber i får en rigtig god tur. Der kommer rigtig mange derude nu....før var der næsten aldrig nogen.

• #2   23. mar 2012 Nå jamen så er det spændende hvad de siger til det, jeg troede nemlig det ville blive svært at finde andre hunde , når området er så stort.
    Men vi prøver og tage derud, vi bor nemlig i Vodskov og den i Hammer bakker, den er ikke særlig stor og der er næsten aldrig hunde deroppe.

• #3   23. mar 2012 Jeg tror nok i skal finde nogen derude. Der holder altid biler derude, specielt i weekenderne, og tror også der kommer mange og træner hund der...i sidste weekend tror jeg det var en schæfer klub der trænede derude...der var ihvert tilfælle mange schæfere :o)

• #4   23. mar 2012 Jeg tror ikke man må ride der mere, da Kommunen har lavet det til en stor hundeskov, der ikke er indhegnet..Men kom da derud med din hund!

• #5   23. mar 2012 ork jo...der må cykles, rides og løbes alt det man vil. Det er ikke kun for hunde og der præciseres at man SKAL have styr på hunden inden den slippes.....der er nemlig også meget vildt derinde og det skal man lige tage hensyn til. Der er intet lavet om derinde, men nu er det bare blevet tilladt, at have hunden løs.....grunden til, at den nu bliver kaldt hundeskov er, at de er trætte af alle de hunde der render og skider på stranden....så nu får de lokket hundeejerne ud i skoven :o)

• #6   26. mar 2012 Vi var i hundeskoven i lørdags, vi gik der er i 2 timer og der var ikke et øje, vi så 12 rådyr og det var jo et fantastisk vejr! Dejligt! Så Susie jeg tror godt du kan begynde at tage derover igen, der var ihvertfald ikke 1/2 mio hunde.

• #7   26. mar 2012 He he...dejligt jannie :o) Jamen der er jo "1000" andre steder herude, så vi mangler ikke steder, men skønt at høre, at nyhedens interesse er aftaget :o)

Kommentér på:
Trekantskoven Hundeskov Hals i morgen??

Annonce