{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

DKK Udstilling 4-5 Maj '13 (Roskilde) {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Nu bor mine forældre meget tæt på Roskilde, og jeg har planlagt at komme til denne udstilling for at research til de kommende racer min kæreste og jeg skal kigge på og forhåbentlig bliver enige om smiley

Først; Er der nogle der skal med til denne og som evt kunne have lyst til at snakke med mig og forklare hvordan ting foregår, da jeg ikke forstod meget af det sidst jeg var på en udstilling.

Derudover læste jeg dette på deres side med info om denne udstilling; "Kom og vis din hund!
Hundeejere, som ikke i forvejen har tilmeldt sig til udstillingen i Roskilde, kan komme og få deres hund bedømt begge dage fra kl. 12 i Store Ring. Det er en uofficiel bedømmelse, og resultatet registreres ikke i Dansk Kennel Klub, men man får en god snak med dommeren og en skriftlig kritik med hjem.
Alle racer – med og uden stambog – bedømmes. Husk at medbringe hundens vaccinationspapirer. Forhåndstilmelding er ikke nødvendig."

- Det er jeg simpelthen nød til at prøve med min mors Sheltie, hun har DDH bog, og mor overvejer at få hende flyttet til DKK fordi vi overvejede et kuld på hende hvis nogle kunne sige god for hende (Her tænker vi dommer og dyrlæge efter div. tests er lavet) Dog bliver hun 3 til marts i år, så vi ved ikke om det bliver for sent at overveje at få hvalpe på hende, når hun aldrig har haft det før.

Men hvis jeg tager hende med til det, skal jeg så forberede mig på nogle måde? Eller forberede hende?

Gode råd er meget velkomne smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DKK Udstilling 4-5 Maj '13 (Roskilde)
Kommentér på:
DKK Udstilling 4-5 Maj '13 (Roskilde)

Annonce