Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kom og vis din hund i Roskilde
  • #1   6. maj 2013 Det var en utrolig god og spændende weekend. Meget fed at se så mangeflotte hunde, og snakke med mange nye mennesker. Goofy var i ringen søndag og fik følgende udtalelse med fra dommere.

"Meget smult hoved, pragtfuldt udtryk, flot skalle, korrekt bid, meget elegant hals, herligt bryst, jeg kunne ønske en anelse mete vinkel fortil, meget smukke bevægelser, uautoriseret blå farve, ubeskrivligt roligt temperament"

Var slået helt ud af denne fine udtalelse. Efter at have set hvordan en 'rigtig' dober skal se ud smiley
    Goofy fik vist også charmet sig ind på dommeren som ville have et billede sammen med ham bag efter.

• #2   6. maj 2013 Tillykke med den fine udtalelse , kan godt forstå at i er stolte, var der mange der mødte op?? smiley

• #3   6. maj 2013 Ja, om søndagen syntes jeg at der var mange. jeg gik til køen 1050 og stod i kø i ca. 1 1/2 time før det var vores tur.
    Og de måtte åbne en ring mere, så der var tre ringe i brug til bedømmelse af "de ukorrente hunde" som der skulle vises frem.

Dommeren var også rigtig fin, behagelig, smilende og let at tale med. Og ja, er mega stolt over de fine ord.

• #4   6. maj 2013 Jeg synes, det gik rigtig godt, Vi skulle heldigvis ikke vente alt for længe.Blev glad for dommerens feedback, som var:
    "Et lille men pænt hoved - rosenører - mørke øjne - korrekt bid - god krop for sin alder - god haleansætning - gode bagbensbevægelser - går lidt bredt frem - særdeles god pels og farve - godt temperament

Det eneste, jeg ikke er så glad for, er det med ørerne, for der foretrækkes en anden slags. Men det kan måske reddes.

Havde en skøn dag med masser af dejlige vovser

• #6   6. maj 2013 Ja der var blandingsunde også Balto, Gabby & Lexi. De kan jo evt. dømme dem efter de racer folk siger der ligger i den - vil jeg tro.

Synes det er dejligt I har haft en god oplevelse. Det er nogle flotte kritikker også. Jeg ved Svend Løvenkjær var dommer en af dagene og han er virkelig en dygtig og erfaren dommer i mange racer.

• #7   6. maj 2013 Mike/Vega: med de rene racer bedømmer de ud fra racestandart, for den enkelte race. Og tænker at der også tages højde for at føreren ikke er vandt til udstillinger, for jeg fik slet ikke goofy til at stå ordenligt med træk, så brystet kom bedre frem. Og han fik lov til at sidde i bamse sit og vise sine poter frem til dommeren, som bare var solgt til ham hi hi.

Balto: mix racerne blev bedømt som de rene racer. Dog med øje for at det var en mix og hvordan mixet fungere.

• #8   6. maj 2013 Goofy - det er da en fed kritik, lækkert smiley

• #9   6. maj 2013 Ja! Super fed udtalelse.

Dog må dommeren have haft en go dag, for hans pels er slet ikke kommenteret. Og den er altså noget tynd i det

Kommentér på:
Kom og vis din hund i Roskilde

Annonce