507 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Kom og vis din hund i Roskilde Kom og vis din hund i Roskilde
Hej alle
Hvordan gik det så for jer, der tog imod DKK's tilbud om at komme og vise jeres hunde frem uden stamtavler?
Fortæl fortæl
Havde I en hyggelig dag og var det spændende?
0 synes godt om
okt 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 490
"Meget smult hoved, pragtfuldt udtryk, flot skalle, korrekt bid, meget elegant hals, herligt bryst, jeg kunne ønske en anelse mete vinkel fortil, meget smukke bevægelser, uautoriseret blå farve, ubeskrivligt roligt temperament"
Var slået helt ud af denne fine udtalelse. Efter at have set hvordan en 'rigtig' dober skal se ud
Goofy fik vist også charmet sig ind på dommeren som ville have et billede sammen med ham bag efter.
okt 2012
Følger: 39 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 23 Svar: 195
okt 2012
Og de måtte åbne en ring mere, så der var tre ringe i brug til bedømmelse af "de ukorrente hunde" som der skulle vises frem.
Dommeren var også rigtig fin, behagelig, smilende og let at tale med. Og ja, er mega stolt over de fine ord.
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1270 Hunde: 3 Emner: 157 Svar: 3.346
"Et lille men pænt hoved - rosenører - mørke øjne - korrekt bid - god krop for sin alder - god haleansætning - gode bagbensbevægelser - går lidt bredt frem - særdeles god pels og farve - godt temperament
Det eneste, jeg ikke er så glad for, er det med ørerne, for der foretrækkes en anden slags. Men det kan måske reddes.
Havde en skøn dag med masser af dejlige vovser
apr 2013
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 14 Svar: 464
Synes det er dejligt I har haft en god oplevelse. Det er nogle flotte kritikker også. Jeg ved Svend Løvenkjær var dommer en af dagene og han er virkelig en dygtig og erfaren dommer i mange racer.
okt 2012
Balto: mix racerne blev bedømt som de rene racer. Dog med øje for at det var en mix og hvordan mixet fungere.
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.854
okt 2012
Dog må dommeren have haft en go dag, for hans pels er slet ikke kommenteret. Og den er altså noget tynd i det
Kom og vis din hund i Roskilde