597 visninger
|
Oprettet:
Hvalpe i Valby, som kan lege? {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg har netop fået en skøn lille Corgi hvalp, som jeg har ferie med, de næste to uger.
Derfor synes jeg at det kunne være rigtig godt for hende at møde nogle andre hvalpe, idet vi først starter til hvalpetræning i August. Søndermarken kunne være et godt bud på et mødested.
Hun er åben, livlig og glad, har fået første vaccine og er forsikret. Jeg selv er 26 år, arbejder på kontor og bor tæt på gl Køge landevej og Vigerslev Alle.
Mvh Sascha
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 87 Hunde: 2 Emner: 161 Svar: 2.199
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 5.024
Til august er hun omkring 3 mdr
jul 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
A-S- gør det endelig. Selvom der er noget noget tid til, er playdates altid velkomne.
Buch- hvor ser den bare akøn (og klog) ud. Sikke en fin lille fis. Bor du i Valby området? Nelly er som sagt stadig ny til det med andre hunde, og er heller ikke selv ret stor. Stor fordel at du har en tæve, da hun i dag blev lidt ked af at de hunde hun mødte, var hanner som stak deres hoved op i bagdelen på hende med det samme. Man er vel en dame
jul 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 12
Jeg bor i Valby, er 43 og arbejder hjemme de fleste dage, så jeg er ret fleksibel med mødetider. Søndermarken ville helt sikkert kunne være et bud, hvis vi kunne finde et roligt sted uden alt for mange store hunde. Skriv endelig til mig, hvis det har interesse.
jul 2012
Dog har jeg hende ikke løs i hundeskovs området da der har været en del episoder med folk der tog nervøse hunde og "slagsmål" mellem hundene.
Jessie har leget med Corgi før, en lidt reserveret herre på 16 uger som hun hurtigt fik "tøet op"
jul 2012
Hvalpe i Valby, som kan lege?