{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

Sascha F
Sascha F
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvalpe i Valby, som kan lege? {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har netop fået en skøn lille Corgi hvalp, som jeg har ferie med, de næste to uger.
Derfor synes jeg at det kunne være rigtig godt for hende at møde nogle andre hvalpe, idet vi først starter til hvalpetræning i August. Søndermarken kunne være et godt bud på et mødested.

Hun er åben, livlig og glad, har fået første vaccine og er forsikret. Jeg selv er 26 år, arbejder på kontor og bor tæt på gl Køge landevej og Vigerslev Alle.

Mvh Sascha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpe i Valby, som kan lege?
  • #1   7. jul 2013 Uha jeg elsker corgier smiley Jeg har en sheltie hvalp på 6 måneder, hun er dog ret lille, hun er 31 cm i skulderhøjde og vejer 4.500 g og er MEGET livlig/danser rundt af begejstrering når hun møder andre hvalpe. hun elsker alt og alle (undtagen heste) og har pt aldrig set sig sur på en anden hund. Kan det være et lege match?

profilbillede
  • #2   7. jul 2013 Jeg har en lille dværgschnauzer tævehvap, som jeg kommer til København med i august, så jeg skriver lige dette opslag bag øret smiley
    Til august er hun omkring 3 mdr

• Sascha F
    Sascha F Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   9. jul 2013 Hejsa

A-S- gør det endelig. Selvom der er noget noget tid til, er playdates altid velkomne. smiley

Buch- hvor ser den bare akøn (og klog) ud. Sikke en fin lille fis. Bor du i Valby området? Nelly er som sagt stadig ny til det med andre hunde, og er heller ikke selv ret stor. Stor fordel at du har en tæve, da hun i dag blev lidt ked af at de hunde hun mødte, var hanner som stak deres hoved op i bagdelen på hende med det samme. Man er vel en dame smiley

• #4   11. jul 2013 Hej Jeg har lige fået en minipuddelhvalp - snart 9 uger - og skal begynde på hvalpetræning i august, men jeg ville meget gerne have, at den mødte andre venlige hvalpe.
    Jeg bor i Valby, er 43 og arbejder hjemme de fleste dage, så jeg er ret fleksibel med mødetider. Søndermarken ville helt sikkert kunne være et bud, hvis vi kunne finde et roligt sted uden alt for mange store hunde. Skriv endelig til mig, hvis det har interesse.

• #5   11. jul 2013 Jeg bor på Frederiksberg men vi tager tit i søndermarken smiley
    Dog har jeg hende ikke løs i hundeskovs området da der har været en del episoder med folk der tog nervøse hunde og "slagsmål" mellem hundene.

Jessie har leget med Corgi før, en lidt reserveret herre på 16 uger som hun hurtigt fik "tøet op"

• #6   11. jul 2013 Nå ja og jeg har fri det næsten alle dage indtil kl 17

Kommentér på:
Hvalpe i Valby, som kan lege?

Annonce