586 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Legekammerater Århus, hvalp Legekammerater Århus, hvalp
Jeg har en frisk dsg han-hvalp på ca. 5 måneder (oprettet herinde), som jeg efterlyser nogle faste legekammerater til.
Han er lidt in-your-face, og ikke så tilbageholdende, men jeg lader ham ikke tromle andre hunde (og regner selvfølgelig ikke med at andre får lov at tromle ham ) Ellers er han en sød basse.
Hvis vi ikke bor i samme bydel i Århus, har jeg ikke noget imod at skulle bevæge mig hen til jer eller mødes på halvvejen. Så længe vi kan skiftes til at komme hen til hinanden
Så hvis det lyder som noget, så skriv her eller en pm (ejeren er også flink, så gogo:D )
0 synes godt om
sep 2011
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 107
Så eftersøger den her gang playdates der er arrangeret/kontrolleret. Med faste få legekammerater
sep 2011
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 214 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.260
Vi bor ikke i Århus lige nu, men flytter ligeså snart jeg får en lejlighed, skal op at se på en søndag regner jeg med, så håber jeg flytter til maj.
Men uanset er vi friske på en playdate når vi flytter
sep 2011
Men ja størrelsen... Det er jeg lidt usikker på. Men satser på 14 + kg.
Krydser fingre for din lejlighed
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 214 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.260
Vi kan jo se, ellers må de jo lege så længe de kan, men Lucky har intet imod store hunde, er bare mig der er lidt pyller omkring de helt store, han er trods alt ikke større end 1,7 kg så der skal ikke så meget til før han kommer til skade
sep 2011
sep 2011
Legekammerater Århus, hvalp