{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Hundevenner i Tilst {{forumTopicSubject}}

Hej smiley jeg er den heldige ejer af Viggo (islandsk fårehund) som er 10 uger og savner et par legekammerater i Tilst (Aarhus). Jeg kender ikke rigtigt nogle herude med hund, og hundeskoven er måske lidt voldsom for den bette.

Så er der nogen der vil mødes til lidt uforpligtende leg? Eller måske bare fortælle om der er steder i Tilst, hvor man kan møde andre hunde under lidt mere kontrollerede forhold end hundeskov?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundevenner i Tilst
  • #1   26. jul 2014 Nu er min jo nok en del mindre, men han er en vildbasse, så hvis det har interesse kunne vi da nok finde ud af noget? smiley
    Vi flytter til stavtrup i september, så der er da ikke så langt, selvom det jo ikke lige er i tilst .


  • Heidi T
    Heidi T Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 1
    #2   7. feb 2015 halløj. smiley

    nu ved jeg ikke helt hvor i tilst du bor, men ved endestationen (3A) vestervej. tror jeg det er, er der en mark hvor vi ca er 7-9 hunde som mødes hverdag kl 14. det er der hvor skydebanen er. det er dog ikke en lukket mark, og der er forskellige typer hunde min er den yngste på et ½ år, og Mollie kom allrede der over da hun var 8 uger.


    profilbillede
Kommentér på:
Hundevenner i Tilst

Annonce