{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

hundetræf {{forumTopicSubject}}

Er der nogle som er fra Albertslund af, eller omegn? Tænkte måske man en dag kunne lave noget hundetræf, så hundene kunne få brændt noget krudt af? Vi bor i Albertslund, lige oppe af en hundeskov. Og det er en dejlig skov, med blandt andet en indhegning til hunde! Håber at der er nogle som er interesseret! Tyson har brug for nogle legekammerater. smiley

Lea

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundetræf
  • #1   24. feb 2005 Hej Lea det vil vi da meget gerne...

Knuz Nadja og Gizmo

• #2   24. feb 2005 Hej Nadja L. Det lyder jo hyggeligt. Vi kan jo lige vente og se om der er flere der er interesseret, ellers laver vi da bare en lang god gå tur smiley

• #3   26. feb 2005 Hej med jer

"vi" vil gerne lege i skoven, tror ikke vi har mødtes, men vi går tur derovre hver dag (men på de absolut forkerte tider, for vi møder ikke så tit nogen).

Tikko elsker at lege med de fleste hunde og er et stort fjollehoved, spiller smart når han er i snor og er til tider en kæmpe pivskid når han så kommer fri og lege...er go' til at brænde krudt af med andre hunde...og trænger til det!

Sig endelig til hvis i har lyst til at mødes derovre, så kommer vi springende.

mange hilsner fra Line og Tikko

• #4   26. feb 2005 Hej Line L. Jo den tror jeg vi har set. Og tror også Tyson har leget med ham? Har du en kæreste/mand/bror/ven der har cyklet rundt i skoven med ham? Hvis du ikke har det, så er det en anden jeg tænker på, men ligner rigtig meget Tikko. Men vender lige tilbage med hva´dag. hva dag kan i ? Også til dig Nadja L. smiley

• #5   26. feb 2005 hej Lea

Du kan sagtens ha set Tikko med min kæreste, han går tit med ham, men cykler altså aldrig med ham, så jeg ved ikke lige om det har været dem du har mødt.

jeg går forresten til træning med ham ovre i den der indhegning, skal derover i morgen, både Tikko og jeg er vilde med det, men der er ikke frikvarter, så han er godt gnaven over han ikke må lege med de andre hunde.

Vi kan vist alle dage, bare det er efter middag (efter 12. og søndage efter 13 og lørdage hele dagen), jeg går hjemme de næste par uger hvor jeg er ved at køre knægten ind i ny børnehave, og så går vi i skoven bagefter.

mange hilsner fra Line og Tikko

• #6   26. feb 2005 Hej Line.

Vi går også hjemme for tiden. Vi bor i morbærhaven hvis du kender det. Og ved der også er andre som er friske på en lang god gå tur, folk vi kender herude med hunde, hvis det er okey smiley Skal vi prøve og satse på lørdag d. 5.??

Super hilsener fra Lea og bjæf fra Tyson

• #7   27. feb 2005 hej Lea

jo det er helt fint med os på lørdag, og det er da bare fint hvis der kommer flere med på gåtur.

jeg er desverre syg, så Tikko er nu til træning med farmand, glæder mig til at høre om det!

Jeg kender godt morbærhaven, vi bor ikke så langt derfra, galgebakken, de der ekstremt grimme huse, hvis du kender dem...

nå, smutter igen, glæder mig til at se jer andre og vufferne, og jeg er sikker på Tikko osse glæder sig smiley

mange hilsner herfra

• #8   27. feb 2005 Ej hvor pudsigt. Jeg er også vågnet op idag, syg. tror der er en omgang hals betændelse på vej.. Ja kender godt Galgebakken. det bliver jo hyggeligt på lørdag så. Men vi kan lige aftale nærmere. Du kan evt. skrive på min e-mail, om hva tid i er friske på. Lea@s-Terney.dk
    Så hører jeg de andre herude med hunde! smiley
    God bedring.

• #9   3. mar 2005 Hej Line. Jeg bliver desværre nød til at aflyse, men min kæreste vil meget gerne stadig gå med dig og de andre hunde. Så du må lige skrive hvis du stadig er interesseret, så i kan finde et sted og mødes! smiley

• #10   5. mar 2005 Hej lea

har sendt en mail til den adresse der, håber i ahr fået den smiley

hilsner fra Line og Tikko

Kommentér på:
hundetræf

Annonce