{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.825 visninger | Oprettet:

KINA og FCI og verdensudstillingen i 2019. SKRIV UNDER NU. {{forumTopicSubject}}

Don't let China host the 2019 World Dog Show unless it stops Yulin's dog-meat festivals!
The Fédération Cynologique Internationale (FCI), the major federation of kennel clubs, hosts the World Dog Show every year. 10,000 dogs enter the competition, which has been called the "world's most important dog show."
10,000 is also the number of dogs eaten each year at the Yulin dog-meat eating festival in China - where FCI is planning to host the 2019 World Dog Show.

As long as the government of China has not stopped the horrific Yulin Dog Meat Eating Festival, it is not acceptable that the largest worldwide dog organization will support and arrange its biggest annual dog competition in such a country.

Other petition targets are the Chinese authorities. With this petition, we want to send your opinion to the government and the dog organization FCI. We will not support and participate in the WDS2019 as long as China accepts the Yulin Dog Meat Eating Festival, and therefore we ask FCI to move the WDS2019 to another country with a more humane view on animal welfare until China stop this horrible tradition. Please sign today!
http://www.thepetitionsite.com/206/893/746/stop-the-fci-wds2019-in-china/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KINA og FCI og verdensudstillingen i 2019. SKRIV UNDER NU.
  • #1   2. aug 2015 Jeg tvivler ærligtalt på at det er hunde med stamtavle der bliver spist...

    Og skal andre lande så også boycotte Danmark for at vi spiser svin?


  • #2   2. aug 2015 Beltane - fordi vi spiser svin - så er det okay at et land som Kina, hvor ét af deres mange hundeforeninger..som også er medlem af FCI - har lagt pres på FCI og fået ændret oprindelsesland på forskellige racer samt - efter sølle 2 års medlemsskab af FCI - fået ret til at stå for den mest prestigefyldte hundeudstilling?
    Et land, hvor kulturen bl.a. består af at tæske hunde og flå dem levende - før de steges eller koges...

    Det mener du er helt fjong?

    Jeg har underskrevet begge - men tvivler på det batter, det eneste der batter er, at alle med FCI stambog på deres hunde, holder sig langt væk. Og med de indrejse regler der er til Kina, så bliver det kun kinesiske deltagere der kan være der....Det er sværere at komme ind dér end det var at rejse til England med hund førhen.


  • #3   2. aug 2015 Oprindelsesland kan jeg ikke blive sur over..

    Det ændre jo ikke hvordan hunden ser ud..

    At de spiser hunde, tja, der er også folk der har svin som kæledyr, og nej, vi behandler ikke produktionsdyr herhjemme særlig godt..


  • #4   2. aug 2015 Underskrevet
    Håber at udstillingsverdenen holder sig lant væk fra den udstilling, i protest !!


  • #5   2. aug 2015 Jeg ville sgu blive muggen, hvis Kina besluttede sig for at Gl. dansk hønsehund, pludselig skulle stamme fra Kina, og at FCI valgte at godkende det !! Det er ikke fair.
    Tænker at folk i Tibet vel har en vis stolthed over at have opdrættet de forskellige racer fra Tibet, og jeg fatter ikke hvordan Kina kan få lov til sådan et stunt ???


  • #6   2. aug 2015 De må spise alle de hunde, de vil. Så længe de behandler dem lige så "godt", som vi behandler vores produktionsdyr. smiley

  • #8   2. aug 2015 Jeg har skrevet under for længe siden, jeg kan slet ikke se, hvorfor Kina skal have lov til at afholde verdens mest prestigefyldte hundeudstilling, når de samtidig har festivaler, hvor de torturerer og mishandler hunde for senere at spise dem.
    Det er så frygtelig det de gør - om hundene har stamtavle eller ej Beltane - har overhovedet ingen betydning for mig.
    Det de laver er dyremishandling af værste skuffe - og det med de tibetanske racer gør mig vred, det er som om, at fordi Kina er stort og har pengene, så ser man igennem fingre med mange frygtelige ting - det er usselt og jeg håber udstillere og dommere boycutter det show!!!


  • #10   2. aug 2015 For min skyld kan vi boycutte for begge dele smiley

  • #11   2. aug 2015 Man skal da ikke boykotte fordi de spiser hunde. Det er noget fis. Men på grund af måden de behandler hundene på (og alt det andet gejl med oprindelsesland o.l.)

    Men når det er en demokratisk beslutning, der er blevet taget, så kan man vel ikke liige uden videre annullere det, der er vedtaget, kan man? smiley
    (Ikke sagt, at jeg støtter det, Kina udsætter hundene for - men som Trine siger var det jo en demokratisk beslutning og i det her tilfælde ikke noget Kina som sådan bare trumfede igennem)


  • #12   2. aug 2015 Har underskrevet og gør det gerne 100 gange mere Og nej det er ikke fordi de spiser hunde Det er den måde de mishandler ja alle dyr på De er simpelthen så barbariske så det er forfærdelig
    Bare så enig Kennelmor


  • #14   2. aug 2015 Vark du får et like. Indlægget lå lige på vippen, men denne sætning hev "sejren" hjem: Er jeg er ikke bare special? smiley

  • #15   3. aug 2015 Til dem der fastholder, at det "var en demokratisk beslutning". Det var også en demokratisk beslutning at gøre Hitler til rigskansler !!!!!! Nazisterne var jo "VALGT DEMOKRATISK" !!!!

  • #17   3. aug 2015 Jørgen havde du tænkt dig at tage til WDS?
    For eller betyder din boycott ikke meget. Boycott istedet Kinesiske produkter.


  • #18   3. aug 2015 Rolig, Jørgen. Jeg vil gerne støtte op om underskriftindsamlingen men undrer mig bare over om det er så ligetil, via en underskriftindsamling, at annullere en beslutning der blev vedtaget demokratisk.

    For Kina trumfede det ikke igennem. Flere andre lande stemte ja. Det er vel et faktum men betyder ikke, at jeg støtter den måde de behandler hundene på. Jeg tror du ser lidt rødt lige nu.


  • #19   3. aug 2015 Støtter ikke at de skal afholdes i Kina på noghen måde. Men at sammenligne det med nazisme er nok alligevel en tand for dramatisk og stupid.

  • #21   3. aug 2015 B B der kæmpes jo også herhjemme for vores dyr Meeeen alt tar desværre tid

  • #22   3. aug 2015 Jeg kan ikke se idéen i at boycotte den kinesiske kennelklub. For det er jo i virkeligheden det der er tale om. Hvis man i stedet talte om at boycotte Kina (som i kinesiske produkter og andre produkter hvor en stor del af produktionen foregår i Kina - f.eks. Iphone), så ville det give mere mening. Men at boycotte den forening i Kina der nok er tættest på at have samme syn på hunde som vi har her og som måske kan vise folk i Kina at der er en anden side til det at have hund, giver meget lidt mening. Desuden klinger det også lidt hult at ville boycotte noget som man under ingen omstændigheder ville have deltaget i alligevel. smiley

Kommentér på:
KINA og FCI og verdensudstillingen i 2019. SKRIV UNDER NU.

Annonce