{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Søskende søges {{forumTopicSubject}}

Efterlysning af hunde søskende. Ved et par tilfælde er vi nu 4 der er blevet forbundet, hvilket har givet os blod på tanden i håb om at finde de resterende 6 søskende. Pt er der kendskab til Dexter i Fredericia, Dexter på Fyn, Thor på Holstebro egnen og vores egen Cato. Nu har vi fået blod på tanden og søger nu de sidste 6 søskende. De er født 13 November 2013 ved Sporup i nærheden af Hammel. De er blanding af Skt. Bernhard mor og Golden Ret. far og de oprindelige ejere hedder Frederikke og Rolf som siden hen er flyttet til Malling. Hunde forældrene hedder Mathilde og Mikkel. Har du eller kender du nogen som har en hund som matcher beskrivelsen, så send gerne en PB til mig på facebook eller via en kommentar herinde. Det vil være konge hvis det lykkes at samle alle 10 "unger"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søskende søges
  • #2   18. jan 2016 Hvor sjovt, ved at de 2 x Dexter lige har truffet hinanden her i weekenden, og jeres Cato ligner da den fynske Dexter helt godt, pånær det hvide ?

  • #3   18. jan 2016 Tak Mike's Mor.

    Og ja Erika det er korrekt og lige præcis det har kastet os ud i den videre søgen. Vi fik kontakt med Fredericia Dexter i Marts sidste år da begge hunde var med i Petworld's fotokonkurrence og så netop dette møde mellem 2 x Dexter i går har sat en efterlysning i gang på flere måde.


  • #4   18. jan 2016 Hold da op det lignede lidt Freja (i sine yngre dage) da jeg klikkede herind, bliver spændende om du finder søskende smiley

  • #5   18. jan 2016 (Kender Vibeke der har fynske Dexter fra hundetræning, hvis du tænkte over det, han er en skøn stor dreng smiley )
    Håber I finder nogle flere af dem.. Har selv ofte mødt en større brindle langhåret hund ved Haarby/Fyn som minder om Dexter, har dog ikke nået at spørge hvad den er for en endnu..


  • #7   18. jan 2016 Men lækker er han smiley

  • #8   18. jan 2016 AT - ja, jeg har heller ikke været den der har søgt efter søskende eller noget, men alligevel, så er der noget i én der tænker at det kunne være så sjovt at se.. jeg var kun 11 år dengang men kan huske at de havde en hjemmeside med billeder af de andre hvalpe. Hjemmesiden lukkede ned. Har faktisk fundet den samme blanding herinde på HG født samme år som hende, men kan slet ikke få kontakt til ejeren..

  • #10   18. jan 2016 Og opdrætter aner ikke hvem han/hun har solgt hvalp til?

  • #12   19. jan 2016 Lige en lille opdate. Vi har nu igennem oprindelig ejer fundet yderligere 2 søskende, så vi nu er 6 ud af de 10 hvalpe som er forbundet vi facebook. Alle er de lige skønne og der er pt. 5 hanner og en tæve fordelt på 3 mest Golden farvet og 3 brindle farvet. Kan næste ikke få armene ned.

Kommentér på:
Søskende søges

Annonce