{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Juleskue i Brande {{forumTopicSubject}}

hejsa

er der nogle, som skal med på skuet i Brande d 3/12??

jeg har lige tilmeldt mig, og håber da der kommer flere herfra:-)

og nu hvor vi er igang med at spørge, er der så også nogle som skal med på skuet i Silkeborg på lørdag d.25/11???? jeg ved godt at der også er skue i Thisted den dag,men vi skal til silkeborg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Juleskue i Brande
  • #1   20. nov 2006 Hej! og tillykke med rosetten igår!!!
    Du mener Blåhøj, ikk?! :o)
    Vi kommer da selvfølgelig - begge steder!!!

Vi var også i Brørup igår, men desværre kunne dommeren kun finde én af Oscar bitte bitte små sten (er kun 4½mdr) så vi fik en møg-3-præmie!!! Lidt strengt på et skue!!!...og så i babyklassen...
    Men heldigvis så VED vi at de er der begge to!!! :o)

Ellers fik vi en super-kritik af vores dejlige dreng!!!
    Og han var SÅ dygtig

Så nu håber vi at han lader herlighederne dingle frit (eller...det er jo lidt begrænset hvor meget de ligefrem dingler på en hvalp på 4½mdr...) på lørdag i Silkeborg!!!

• #2   20. nov 2006 jo jeg mener i Blåhøj, men det hører også ind under Brande, der i hvertfald Brande til sidst på adressen - derfor valgte jeg at skrive Brande

Hvad angår dommeren igår i Brørup, så var jeg lidt skuffet over, at det kun var små hunde, som kom i bedst i show, for vi havde jo en super flot Malamute, som burde havde været med i Bedst i show:-)

Glæder os til at møde jer næste weekend:-)

• #3   20. nov 2006 Øv Maibritt, dig havde jeg slet ikke æren af at møde :-((

Gitte kæmpe tillykke med de flotte resultater.

Charlie vandt sin klasse, og sluttede som anden bedste hanhund. :-))

Vi kommer også til Blåhøj d 3 december, her udstiller jeg dem begge.

Maibritt så må du altså finde mig ikke ? bare kik efter lille Milo-mand på 3 mdr. hihi

• #4   20. nov 2006 Gitte jeg har hvis nogle billeder til dig fra i går, har godt nok ikke fået set dem her på skærmen endnu.

Søger du lige venskab og smider en mailadresse til mig, så sender jeg dem til dig ??

• #5   20. nov 2006 Ja, vi tog også derfra med en lidt "tom" fornemmelse...
    Og det er ikk fordi vi ikk kan tåle en dårlig placering, meeeen come on: At stå og grave efter testiklerne på en lille hvalp......til et skue...!!!
    Havde det været en voksen han jeg stod med, så ku jeg forstå det, meeeen..........
    Oscar tog det heldigvis i stiv pote ;o) Han er en guldklump!!!
    Vi tog hjem ved middagstid, så vi gik glip af Store ring-konkurrencerne". Havde to gevaldigt trætte børn...

Men vi glæder os rigtig meget til de næste weekender og hygge med hundene. På lørdag kommer Oscars opdrætter med Oscar søster, Jazzy som også er herinde på HG!!!

• #6   20. nov 2006 Ulla: der er ansøgt om venskab:-) jeg koncenterede mig mere om dig, da du tog biillederne end om dommeren, hvilket gjorde at jeg glemte at jeg var nervøs:-)

• #7   20. nov 2006 Ulla: Vi sad liiige ved siden af "hunde-udstyrs-shoppen" ved siden af ring 1.....
    Jeg skal nok holde øje med jer på lørdag. Og DU spejder bare efter vores "lille" gule baby på 37 kilo, ikk???!!!! :o)
    Så kan de små hilse på hinanden!!!

• #8   20. nov 2006 He he Gitte og jeg turde sku ikke spørge om det var ok, ville jo ikke forstyrre, så jeg holdt bare øje med om skønne Vani var ligeglad med kameraet og det var han, he he

Maibritt. jeg klappede altså to store glade grandhvalpe, så hvem ved, måske var den ene din, hihi
    Jo skal nok finde jer, det er så hyggeligt at mødes.

• #9   20. nov 2006 hva koster det at komme ind og se skue i silkeborg??

• #10   20. nov 2006 Mig: jeg ved det ikke sådan helt præsis, men det plejer at koste mellem 30-50 kr.

Ulla: har sendt dig mail:-)

• #11   20. nov 2006 lige et spørgsmål mere, hvor mange af jer gemmer alle båndene og kritikkerne, nummeret og alt det andet fra skuerne og udstillingerne???

Jeg gemmer det hele og sætter det i mappen, som vi fik med da vi købte Vanni:-), så hvis i vil se, hvordan det er gået ham på skuerne eller udstillingerne, må i jo sige til, for jeg har altid det hele med når vi er af sted:-)

• #12   20. nov 2006 Vi gemmer også hele piv-tøjet! ;o) (måske ikk lige katalog-nummeret...)
    Det er sjovt at kunne gå tilbage og se kritikker osv, og en god måde at følge sin hunds udvikling!
    Man lærer også dommerne at kende på den måde.
    Hvilken dommer lægger vægt på det ene og hvilken dommer lægger vægt på det andet osv...

• #13   20. nov 2006 Vi kommer også til begge skuerne.......

• #14   20. nov 2006 Maibritt: okay:-) så er jeg ikke den eneste som gemmer det hele:-), men jeg har jo også kun 1 hund, at holde styr på:-)

• #15   20. nov 2006 Gitte P: ja vi har også kun én......endnu..... ;o)

Else: Jeg tror godt at jeg så dig igår! :o)

• #16   20. nov 2006 Else: det bliver hyggeligt at ses igen, jeg skal alene af sted til Brande/Blåhøj, så kan vi ikke aftale at mødes et sted derinde???? for du var skisme ret hjælpsom igår og mange tak for det:-)

• #17   20. nov 2006 Jeg skal nok holde kik med jer Gitte.... din store flotte dreng Vanni kan jeg ikke undgå at se, i Blåhøj er kun en lille hal. Vi bor kun 5 kilometer derfra så der er nemt.... vi ses

• #18   20. nov 2006 Else: hvis du ikke kan se ham, så kan du jo nok høre ham:-)

• #19   20. nov 2006 Maibritt: stenene skal jo være der og dommeren skal jo kunne mærke dem - ellers er han jo nød til at dømme efter det. Jeg synes da at det viser at han vil jer det bedste, når han giver sig tid til at "grave" efter stenen. Hvis du ved at stenen er der så er det jo bare bedre held næste gang;O) Det er jo altid træls, men dommeren er jo nød til at overholde reglerne også ved en hvalpe. På nogle områder er de jo også noget mere large, feks med manglende opdragelse osv.
    Jeg har nu aldrig set på en udstilling at dommeren havde problemmer med at finde en sten, ved ikke om det er anderledes ved andre racer. Har du selv mærket begge sten og har din dyrlæge? Er herlighederne faldet på plads idag - ellers så bliver de jo efterhånden så store at den "lille" gut ikke kan blive ved med at gemme på kronjuvelerne;O)
    Han er nu skøn din lille futterknas

• #20   20. nov 2006 Susanne L: Selvfølgelig skal dommeren dømme hunden efter, hvordan den er på dagen, det er jeg helt enig med dig i.
    Det var mere fordi hun blev ved og ved med at pille og trykke og gøre ved "deromme",.....ikk lige det, hanhunde plejer at være så vilde med...Nogen af dem springer jo rundt som om de skulle dø.....
    Men,Jo jo. De sad lige så fint på plads senere igår!!! :o)
    Og tro mig, når jeg siger dig, at vi holdt godt øje med "dem"!!! ;o)
    da han blev re-vacc havde dyrlægen også lidt problemer med den ene...Men den gemte sig bare...
    Hun mente ikke at der grund til panik. Som du selv skriver, så går der ikke mange mdr inden de ikk kan skjules mere... "Ding dong" :o)

Så be om, at det er lunt i vejret på lørdag! :o)

• #21   20. nov 2006 Futterknas - hvor sødt!!!
    Men ja, han ER altså bare dejlig!!!
    Halen svingede lige så stille fra side til side imens vi var i ringen. ;o) ;o) ;o)

Kommentér på:
Juleskue i Brande

Annonce