472 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

tæve omkring Nørrebro st. søges tæve omkring Nørrebro st. søges

Min 15 måneder gamle hanhund søger en legekammeret til en halv times tumleri to gange om ugen eller i den dur. Han får den motion han skal have, men han har brug for at lege med en hunhund synes jeg, og vi møder næsten kun hanhunde på vores færd.
Måske du har en legesyg tæve, der kan klare hans vægt på lidt over de 50 kg.
Carlos er ikke voldsom og pinker stort set aldrig. Håber der er en derude!
MVH Jonas

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tæve omkring Nørrebro st. søges
  • #1   3. dec 2006 Det lige før jeg drager nordpå bare for at se Athena haha, hun er godt nok en sød pige!. Ej jeg erpå udkig efter en ugentlig aftale, så han kan være dejlig legetræt, og knap så interesseret i alt med fire ben. Synes det er synd altid at hive ham videre, enten fordi det er hanhunde eller små selvskabs tæver
    hyg dig

• #2   3. dec 2006 Hej!!

Bella ville være interesseret men der er vel ikke lige så mange grønne områder derinde???

Christina.

• #3   3. dec 2006 hej christina jeg har lige søgt om venskab.

• #4   3. dec 2006 der er masser af områder, selvom man ikke umiddelbart tror det. Jeg kender især et område ved stationen man kan have helt for sig selv. På den måde kan de lege i fred uden jeg for grå hår på hovedet over andre hanhunde. Ikke fordi Carlos er aggressiv, men når andre hanner knurrer går han med.
    han er sååå sød overfor tæver.
    håber du vil mødes, hun er meget sød din bulldog.

• #5   3. dec 2006 hej laila Carlos kan lege med alle, selv små franske bulldogs. Du kan sende en venne -invitation og så skriver jeg senere. Har lige besøg af min søster. Vi tales ved!! hilsen carlos-hund og Jonas

• #6   5. dec 2006 vi bor selv i nv og bruger lersø parken ved siden af bispebjerg hospital og det er en lækker stor park med en masse hunde som altid leger vildt godt sammen så hvis du kunne være interesseret ville vi da gerne mødes en dag.. jeg går hjemme og har muglihed for at gøre det om dagen...

• #7   6. dec 2006 Vi bor også lige ved nørrebro st. så vi er da også med på noget leg en dag :o)

Kommentér på:
tæve omkring Nørrebro st. søges

Annonce