313 visninger
|
Oprettet:
legekammerat midtsjælland {{forumTopicSubject}}
Baldur, en glad og frisk ung hanhund søger legekammerat af lidt længere varighed. Jeg forestiller mig at mødes ca. en gang om ugen.
Da han godt kan være på mærkerne overfor andre hanhunde, ville det bedste være en frisk tæve der kan sige fra eller en kastreret hanhund.
Vi bor i nærheden af Tølløse, så alt i en radius af ca. 30 km er fint.
Hilsen fra Gurli og Baldur
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Håber at I finder jer en god legekammerat...
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.254
aug 2005
Følger: 138 Følgere: 136 Hunde: 2 Emner: 178 Svar: 1.696
vi kommer fra tølløse men han er nok lidtr stor til nala selv om han er dejlig
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 69 Svar: 362
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Belvedere er vores dejlige lab på 3 3/4 år. Han er kastreret og meget rolig, men jeg ved egentlig ikke hvordan han lige tager imod "fremmede" hunde.
Har I tænkt på at svømme med ham. Der er åbnet et svømmecenter tæt på Tølløse, se her www.hundemotion.dk. Belvedere var med for første gang i går, og han skal nok komme efter det.
Vi bor ved Hvalsø.
Hilsen Gitte
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 9
I bor i nærheden af Tølløse kan jeg se, vi kunne jo gå en tur med hundene først i snor og se hvordan det spænder af. Baldur elsker mindre hunde med fart i (til Helle), det ved jeg ikke om en basset er. Måske betyder end størrelse ikke så meget, hvis hundene kan godt sammen.
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 9
Det lyder super, hvordan skaber vi nu videre kontakt?
Som helt ny bruger af dette foum kan jeg ikke finde ud af hvordan vi nu gør videre. skal vi maile sammen her eller udveksle tlf.nr?
Det lyder mest oplagt med Ninka-hunden, Missa er nok for lille til leg med Baldur.
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 43
legekammerat midtsjælland