400 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Canicrossere i trekantsområdet Canicrossere i trekantsområdet

Vi forsøger at få lidt flere med på Canicross og har i den forbindelse oprettet Canicross Danmark på facebook...

Jeg har dog endnu ikke haft held med at finde ret mange løbemakkere fra lokalområdet, men det kan da ikke passe at der ikke er andre end mig der løber heromkring...

Jeg er i Hedensted og løber med min ft cocker Wilma. Vi løber ca 3 gange om ugen og skal løbe Dirty Paws løbet i Blåvand d. 16 sep.

Andre der løber og evt har lyst til at løbe sammen?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Canicrossere i trekantsområdet
  • #1   31. aug 2017 ville gerne begynde at løbetræner, men det er ganske enkelt for langt væk, og så skal jeg i form først - altså virkelig starte fra bunden ????????

• #2   31. aug 2017 Cherie > Jeg startede i vinters med en af de der gratis "from couch to 5k" i vinters. Det gik rimeligt godt, indtil det blev aaaaalt for koldt, så var det lidt for let at give op smiley

Forsøgte at starte igen i løbet af foråret, men det blev ikke rigtigt til noget. Men tog mig sammen her i sommers og kom ordentligt igang. For mig kom vendepunktet da jeg fik det rigtige gear til mig og hunden. Så blev det lige pludselig sjovt!

• #3   31. aug 2017 Synes canicross ser ret fedt ud smiley Jeg bor så på østsjælland, såååå der er lidt langt smiley Og fed ide med at have nogle løbemakkere.

Kommentér på:
Canicrossere i trekantsområdet

Annonce