{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
270 visninger | Oprettet:

Så stolt af lille Chili :) {{forumTopicSubject}}

Skue i Billund 3/12-2017
BIR og nr. 3 i par med Ludvig (far)
Kritik:
5 måneder gammel, totalt bedårende baby. særdeles feminint udtryk, korrekt bid, smukke smukke smukke mørke øjne, velplaceret og båret ører, god hals og skulder, dejligt forbryst, prima ben stammer, god dybde i brystkassen, herlig, stram ryglinje, korrekt ansat og båret hale, velvinklet, stærke haser. prima pels, struktur og farve. vidunderligt, charmerende temp. herlig, frie bevægelser. flot fremvist.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så stolt af lille Chili :)
  • #1   4. dec 2017 ååh det er så dejligt med ros og flotte bedømmelser, tillykke Chili.
    Prøvede det selv igen i går veteran C.A,C. til Jessieka.


    profilbillede
  • #2   4. dec 2017 Tak familien rødtop og stor tillykke til jer smiley


  • #3   4. dec 2017 Tillykke. smiley

    Faktisk så jeg godt din fine hvalp.

    Vores hvalp, fik en særdeles lovende (mega irreterende for skulle vi være der i 100 år) , tror jeg min bedre halvdel kaldte det. Hun blev derved den bedst bedømte Brolmer hvalp. Men ikke så svært da hun var den eneste. smiley

    Men det bedste var, at det var hendes "Moster" blev dagens vinder hund. Det er ikke så tit en Broholmer vinder samlet.


  • #4   5. dec 2017 Tak Martin
    Tillykke med den fine bedømmelse smiley ja det er en rigtig lang dag og stor tillykke til mosteren så flot smiley


  • #5   5. dec 2017 Åh jeg glæder mig sådan til, at skønne Mynte skal på udstilling for første gang, næste weekend! Kan lige forestille mig, hvor stolt man bliver, når hundene hiver præmier med hjem smiley

    Kæmpe tillykke til jer begge, Lene og Martin! smiley


  • #6   5. dec 2017 @Lene & Krøllet kærlighed.

    Jeg må indrømme, at jeg ikke går særligt meget op i det.

    Min bedre halvdel der i mod, er fuldstændigt bidt af det. Faktisk misunder jeg lidt hendes entusiasme omkring det.

    Ændrer dog ikke på, at jeg bliver glad når jeg oplever hvor stolte Broholmer ejerne er, når en hund går videre (så er det fuldstændigt underordnet om det er deres egen, eller en af de andre Broholmere der gør det). Plus jeg synes det er enormt hyggeligt at være med.

    Nu var vi så heldige, at det var vores Kennel der gik med vores hvalp, da min bedre halvdel har fået ødelagt en finger af min Grosser (render rundt med en stor forbinding, da den skulle opereres med ståltråd og metal stykker :-D), og derved ikke kan løbe med vores hvalp selv.

    De virkede alle bare så glade over at Broholmer hvalp. fik en god bedømmelse. Plus, at Karina (det er hende der løb med vores hvalp), hun er enormt dygtig til det. Det skal siges.

    Generelt er jeg lidt fascineret af, hvor meget folk går op i det der udstilling.

    Jeg var bare glad for, at jeg kunne have min egen Grosser med, og at han ikke skræmte nogen (vi var meget i tvivl om vi skulle tage ham med).

    Han var en engel hele dagen, og toppunktet var, da en dame sagde til: "Jeg har aldrig oplevet en så rolig Grosser før". :-D. Jamen jeg kunne ikke være mere stolt over ham.

    Men, jeg sad jo også blandt en flok mennesker, der alle som en ved mere om hunde og hvordan man håndterer dem, end jeg nok nogensinde kommer til. Men alligevel . smiley


Kommentér på:
Så stolt af lille Chili :)

Annonce