{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lydigheds-seminar med Mia Skogster
  • #2   14. maj 2018 Tag med uden hund - få noget inspiration smiley

    Jeg har set hende gå fri-ved-fod med en kænguru - hun kan en ting eller to.


  • #3   15. maj 2018 Så det godt på FB og var inde og tjekke hende ud. Hun ser meget spændende ud. ( Jeg er på ingen måde til IPO jeg dyrker LP )

    Jeg kom sådan til at tænke på. Kender du Siv Svendsen. Hun er norsk og dyrker mondioring (staves) med hendes maller men dyrker også en del lydighed og har bla lige anskaffet sig en border collie. Mange i LP verdenen er utrolig glade for hendes legende og anderledes tilgang til indlæring, men hvad med jer i IPO kredse, kan I bruge hendes metoder ? Og kender I hende overhovedet ?


  • #5   15. maj 2018 E -

    Ja, det er hun bestemt. Jeg fik en undervisnings-time af hende i Halle i Tyskland i forbindelse med VM - det er VILDT, så dygtig hun er og så meget hun tænker over selv de mindste, små "ligegyldige" detaljer.
    Der er ikke rigtigt noget at sige til, at hun laver en så fed lydighed - intet er overladt til tilfældighederne.



  • #6   15. maj 2018 #3

    Jeg har nogle venner, der dyrker mondioring - så jeg ved godt hvem hun er.


  • #7   15. maj 2018 Er der noget info om det uden for facebook ?

  • #8   15. maj 2018 Nej men du er velkommen til at spørge, hvis der er noget du vil vide smiley

    Kan du ikke se opslaget på face da ?


  • #9   15. maj 2018 Jeg er ikke på facebook og får blot 'du skal logge på for at kommer videre', hvis jeg klikker på linket smiley Kunne da være interessant at vide hvor, hvornår, hvad koster det, hvad er målgruppen, hvad er fokus på seminaret osv. Jeg træner jo ikke IPO men DcH programmet, men ville rigtig gerne lære noget om hvordan 'IPO folket' arbejder med drift i lydigheden smiley

  • #10   15. maj 2018 Sakset fra facebook-gruppen:

    Det med stor glæde at det er lykkedes os at få ingen ringere end Mia Skogster til at undervise i Danmark.

    Weekenden den 25/26 Aug løber det af stabelen, både pladser med og uden hund.

    Lær af de bedste, først til mølle

    Bemærk dette er et seminar, hvor Mia viser, forklarer og vi øver hendes filosofi og til gang til lydighedsprogrammet i IPO.

    Hvor: Allerslev stadion

    Pris:
    uden hund begge dage 1250 kr inkl. morgenmad og frokost
    Med hund: begge dage 1450 kr inkl. morgenmad og frokost

    begrænset antal pladser!!!!

    både lør og søn foregår seminaret fra kl 0900 til 1630 både med teori og praksis

    tilmelding på mail: mme5689@gmail.com

    Betaling på: konto nr 9819 2540061672

    Spørgsmål til seminaret? enten her eller på mads_orbe@hotmail eller tlfnr 42 713 413( kun aften)

    overnatningsmuligheder: Feddet camping ( sjælland bedste strand for både mennesker og vovser)

    Vi håber at se jer til et brag af et seminar

    med venlig hilsen

    Vordingborg brugshundeklub


  • #11   15. maj 2018 Det med stor glæde at det er lykkedes os at få ingen ringere end Mia Skogster til at undervise i Danmark.

    Weekenden den 25/26 Aug løber det af stabelen, både pladser med og uden hund.

    Lær af de bedste, først til mølle

    Bemærk dette er et seminar, hvor Mia viser, forklarer og vi øver hendes filosofi og til gang til lydighedsprogrammet i IPO.

    Hvor: Allerslev stadion

    Pris:
    uden hund begge dage 1250 kr inkl. morgenmad og frokost
    Med hund: begge dage 1450 kr inkl. morgenmad og frokost

    begrænset antal pladser!!!!

    både lør og søn foregår seminaret fra kl 0900 til 1630 både med teori og praksis

    tilmelding på mail: mme5689@gmail.com

    Betaling på: konto nr 9819 2540061672

    Spørgsmål til seminaret? enten her eller på mads_orbe@hotmail eller tlfnr 42 713 413( kun aften)

    overnatningsmuligheder: Feddet camping ( sjælland bedste strand for både mennesker og vovser)

    Vi håber at se jer til et brag af et seminar

    med venlig hilsen

    Vordingborg brugshundeklub


  • #12   15. maj 2018 smiley

    Ja, så bør du da kunne forstå det, Mette smiley



  • #13   15. maj 2018 For hulen da altså!
    Hun er så sindssygt dygtig!

    Hvis man gerne vil arbejde med maksimal præcision med maksimal spunk, så er hun the go to person.
    Mon ikke man kan få en masse ud af det selvom man træner andre programmer.


  • #14   15. maj 2018 Tak for info smiley Men æv æv æv æv det er lige når vi har overtaget vores nye hus og skal flytte. Så det bliver vist ikke voldsomt populært på hjemmefronten, hvis jeg meddeler at der tager jeg for øvrigt lige på kursus med hundene smiley Havde det nu bare været i første halvdel af august.

Kommentér på:
Lydigheds-seminar med Mia Skogster

Annonce