773 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Canicross løbemakker Canicross løbemakker

Vi prøver igen smiley

Har forgæves forsøgt at finde en løbemakker i Hedensted / Horsens / Vejle området, men vi prøver lige en gang til

Jeg løber med 2 venlige ft cockertæver, den ene er først lige begyndt, så lige pt er det korte ture eller skift mellem løb og gå.

Pga det forbaskede varme vejr løber vi ikke rigtigt pt - men hvis vi kunne finde nogen der ville med, så er vi villige til at stå meget tidligt op eller løbe meget sent....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • VVS hjælp 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Canicross løbemakker
  • #1   17. jul 2018 jeg tager gerne en tur hver gang du er på Sydsjælland. vi løber gerne kl 5.30.

ærgerligt der er så stor afstand for kunne ellers være vildt hyggeligt

• #2   17. jul 2018 smiley Jeg tror jeg har været på sydsjælland 2 gange i mit liv

• #3   17. jul 2018 du skal bare ændre det til 2 gange om ugen smiley

• #4   17. jul 2018 lol det bliver vist lidt for dyrt og omstændigt, især hvis jeg skal være der 5.30. Men det er så pisseærgerligt - for egentlig elsker jeg det når jeg kommer afsted, men jeg er bare så doven, at jeg nemmest kommer ud, hvis jeg har en makker smiley

Ellers er det lidt for nemt bare at lufte alle 4 på en gang på en gåtur istedet

• #5   17. jul 2018 jeg er ret god i øjeblikket til at komme afsted eller synes vores træning bakker så er dårlig til at tage Ziva med og synes også det bare er nemmere at gå med hende og løbe med mig selv.

• #6   17. jul 2018 Jeg hader at løbe - det er kun sjovt med køterne spændt for LOL så løber aldrig alene

• #7   17. jul 2018 Når jeg har fået rullepølsen i form, så vi ikke lyder som vi dør!... Og heden er ovre, så kunne vi godt være interesseret smiley smiley

• #8   17. jul 2018 #7 - I behøver overhovedet ikke være i form. Den brune af mine er kun 1 år- så hun nåede kun lige at starte med at være med inden det blev alt for varmt til at løbe. Så når hun er med, så går vi en del af tiden... og vi er sådan set næsten ligeglade med om vi skal gå næsten hele tiden. Vi vil bare så gerne have lidt selskab!

• #9   17. jul 2018 Jamen, vi kunne nemt være interesseret! Vi venter på hans sele + line kommer hjem om en uges tid smiley .... Og heden går over smiley

• #10   17. jul 2018 Jer der crosser, hvor lang snor bruger i? Jeg synes, at snorene er voldsomt lange i forhold til, at jeg ikke kan undgå at komme til at løbe i by også, og jeg kan lige se for mig, hvordan myren hurtigt kan bøje til siden og ud foran en cykel, når de er så lange smiley

• #11   17. jul 2018 1.9 er jeg ret sikker på min er fra Zero DC. jeg kan måle når jeg kommer hjem smiley

det er i hvert fald linen magen til den Anna viser til venstre på den lyse, og er ret sikker på at selen er magen til den vi ser til højre på den mørke brune.

• #12   17. jul 2018 Hvis nu bare jeg var i form.. og hunden kunne finde ud af det, så ville vi gerne smiley
    Jeg dur heller ikke til at løbe selv, så tænkte engang at tage hunden med, men det fattede han ikke rigtig noget af og så blev det desværre bare opgivet alt for hurtigt igen.

• #13   17. jul 2018 #10 begge mine er i DC liner på 1.9 m. Ved at i England hvor sporten er stor må snorene være 2m i officielle løb, men helst ikke mere end 1.2 m i det de kalder park runs. Hos dem er er Bono lines åbenbart the go to place for de kortere liner.

Men kontakt evt Sara Pontoppidan som har Flying Dogz og hør om hun kan få kortere liner hjem

• #14   17. jul 2018 #11 begge mine er i EURO DC seler og liner. Den gule som ligger et konstant hårdt træk oppe foran er i en DC FASTER. Den brune, som skifter imellem at ligge oppe ved siden af den gule og falde tilbage til mig, er i en DC SHORT

profilbillede
  • #15   18. jul 2018 Super - tak for svar! Har indtil nu bare løbet med en kort snor i hånden for at være sikker på at have kontrollen inde i byen, men hviiis man nu kunne få en kortere line, så vil jeg da klart foretrække canicross setuppet.

Kommentér på:
Canicross løbemakker

Annonce