{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Muskel/storhunde træf Århus... {{forumTopicSubject}}

Hej Alle,

Det var simpelthen så hyggeligt sidste gang, selv om Sabrina kom forsent ;o)

Derfor vil Benson & Sune rigtig gerne invitere til muskel/storhunde træf
Lørdag d. 17 Marts kl. 13:30, ved Tranbjerg skole...

Folk kan kontakte os på msn: znoopyz@msn.com eller bare skrive i tråden her
dog kan Benson & Sune ikke svare pga. de er bortvist fra siden...

Der vil være mulighed for at lade hunde løbe løs, derfor er det vigtig at
din hund kan med andre hunde smiley

Mvh. Benson & Sune & Måske en lille ny ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muskel/storhunde træf Århus...
  • #1   28. feb 2007 Vi vil da Meget gerne deltage..

Og ja det var kanon sidst smiley

• #2   1. mar 2007 Vi vil også meget gerne med igen, hvis vi kan få køremulighed!

Det var super funny sidste gang og Ben hyggede sig gevaldigt!

• #3   1. mar 2007 Ja vi er altså også klar til næste træf i tranbjerg et var jo kanon godt

• #4   1. mar 2007 Måske en idé ?

Da vi havde træf sidste gang i Tranbjerg, blev Benson bidt i poten af en blandings
    hund ved navn Tyson! Det kostede mig 700 kr. plus flere dage med pasning og plejning
    af ham. Hvis vi alle havde haft Ansvarsforsikring med, kunne man have udvekslet
    oplysninger, da det er hvad forsikringen er til for...

Der for vil jeg synes det var en rigtig god idé at folk havde deres ansvarsforsikring
    med, så sådan noget kunne ordnes på forhånd hvis uheldet skulle være ude igen!

Det er jo ikke noget der kommer til at påvirke nogen andre end ejeren af den tilskade
    kommende hund direkte økonomisk, så længe man har en ansvarsforsikring!

Og hvis man ikke har nogen ansvarsforsikring på sin hund, så synes jeg personligt ikke
    at man skal komme med på sådan nogle træf :o)

Bare en idé da det kostede mig både penge og mange timer, og det var pænt træls...

Mvh Benson & Sune

Ps. Ses den 17 Marts ved Tranbjerg skole smiley

PS: Skrevet for Sune og Benson ;o))

• #5   2. mar 2007 jannie f
    Du skriver at man skal medbringe forsikringen go ide... men efter alle var gået hejm, kommer min veninde og siger til os at det muligvis var vores hund der skulle have bidt jeres hund i poten,, hmmm hvorfor kom i så ikke til os, for vi har da forsikring på vores hunde, så det er da lidt sent at klage over jeres regning til dyrlægen...

• #6   2. mar 2007 Pernille......Det er slet ikke min hund, og jeg har aldrig deltaget i et træf gennem Hg.

Jeg lagde indlægget ud for Sune, der er blevet udelukket fra HG, men stadig gerne vil være med i træf'ne.

Så jeg er kun budbringer, bare så du ikke tror jeg brokker mig på nogen måde.

Jeg skal gøre Sune opmærksom på dit indlæg, og eventuel sende dig hans svar ok? Ved ikke helt hvad jeg ellers kan gøre........

• #7   2. mar 2007 det beklager jeg kunne jo bare have læst det sidste ordenligt.. ja det må du meget gerne, for vi vil ikke hænges ud på nogen måder ang forsikring det har vi selvfølgelig i orden men kan jo ikke gøre noget hvis vi ikke bliver gjort opmærksom på det, jeg prøvede endda at finde ud af hvilken hund det var gået ud over så jeg kunne finde ud af om det var vores tyson der havde gjort det...

• #8   2. mar 2007 vi vil gerne komme hvis stellas poter er gået helt iorden

• #9   2. mar 2007 Det kan godt være, men jeg mener stadig at de burde være kommet til os den dag, og især når de nu bringer det op med navn, så har de jo vidst hvem vi er....

• #10   2. mar 2007 Pernille.........Sune har altså heller ikke brokket sig over noget overfor mig. Bare bedt mig lægge det ud for ham...........

• #11   4. mar 2007 tak. vil da lige kontakte ham...

• #12   4. mar 2007 Pernille, så kan jeg gå ud fra, I selv klare den herfra?

Ellers må du lige skrive til mig ok?

• #13   5. mar 2007 Vi kan muligvis ikke deltage afligevel.. Noah er blevet være (Han er bange for alt og alle Selv vis folk har været her i flere timer og bare lige er på wc så går han helt amok Når de kommer ind i stuen igen.) Så køre træning lige PT. Og syns det vil være bedst og tage tingene stille og roligt og Tør ikke løbe risikoen at det måske bliver være eller at vi ska starte forfra..

Hilsen Kristina

• #14   13. mar 2007 Jaaaah...... juhuuu..... så blev det søndag alligevel : ))))

Jeg bager kage, og tager et par ruller chokoladekiks med til "børnene" : )
    så kan vi vist godt klare os mon ikk....smil......

knuzzer fra Zeiya´s moar...

Kommentér på:
Muskel/storhunde træf Århus...

Annonce