551 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Vilhelmsborg Agility Cup Vilhelmsborg Agility Cup
Kæmpe agilitystævne på Vilhelmsborg (v/Århus).
Professionelt afholdt stævne med speaker, tidtagningsanlæg og super tilskuerforhold (opvarmet tribune).
Det er naturligvis gratis at kigge på og det afholdes i den store opvisningshal på Vilhelmsborg
0 synes godt om
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 114 Svar: 1.127
Det er i denne weekend. Altså lørdag og søndag.
Fra kl 8 imorgen tidlig og dagen slutter med en finale sidst på eftermiddagen
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 25 Svar: 195
ja super fedt stæne.. var der oppe i går lørdag og løbe med sussie.. desværre ikke så godt et resultat for os da dagen endte med 4 disk.. Men sussie løb rigtig godt så det var føre fejl i 3 af løbene og i det 4 løb ville sussie ikke over vippen, så sprang af 3 gange på midten.. rigtig øv da hun ellers aldrig har problemer med vippen..
Men Berit.. rigtige gode løb fra din side af.. og stort tillykke med sønnens flotte løb.. drengen har jo talent for det. men han har jo også fået det ind med modermælken .. Håber du også får nogle gode løb i dag.. desværre kommer jeg ikke i dag søndag, for min fod kan kun holde til en dag i ridehus..
Hilsen Stine fra Horsens
Ps tak for hyggelig sammenvær til spisning lørdag aften.. og så må vi jo se om dommer ligth er blir undervognsbehandlet..GG vi ses på banerne
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 114 Svar: 1.127
Ja begyndelse kan være svært og alene det at skulle løbe i en opvisningshal, som den på Vilhelmsborg kan være en overvældende oplevelse for urutinerede hunde.
Diva og jeg endte med at vinde finalen. Dejligt fornemmelse. Hun løb som en drøm og banen var som bygget til os - og knap så god til Charlie....
Underlaget var hårdt og efterhånden godt stampet om søndagen. Mine fødder var rigtig ømme og min hals lige så. Begyndende halsbetændelse tror jeg. Så det var lidt svært at løbe søndag, når det kneb med luften.
Vi må se, hvad der sker med Frk. GG og undervognen *GG*
Vilhelmsborg Agility Cup