Tak for dejligt træf i Århus Tak for dejligt træf i Århus
Det var da helt kanon *S*
Har været inde og se billeder, kan ikke kommentere dem da jeg ikke har fået oprettet hund endnu ( har prøvet men det mislykkedes )
De billeder er da helt suveræne og jeg blev da så varm om hjertet da jeg med det samme genkender Mathilde i overskriften *S*
Er der mon mulighed for at få lov at bruge lidt af dem på Mathilde´s HP??
Nå tilbage til træffet. Det var så godt og Dan har undersøgt om han har fri den 1. april, det har han så Mathilde vender frygtelig tilbage ;-)) Jeg skal til møde den dag så jeg må desværre gå glip af træffet.
Det var så dejligt at hilse på alle de skønne hunde og selvfølgelig også ejere, jeg er en knold til navne men håber da gennem flere træf at få sat jer på plads i mit hoved :-))
Tak til dig der lånte mig tæppe, det var nu rart med lidt at lune sig med ;-))
Mathilde ligger lige nu og flader ud, hun har haft det helt fantastisk idag og hvor var det skønt at se og opleve hende sammen med så mange hunde. Syntes hun tacklede det ganske flot.
Sune´s hund var vist favoritten ;-)) Mathilde kiggede langt efter ham da de gik *S*
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 51 Hunde: 2 Emner: 50 Svar: 205
maj 2006
Følger: 128 Følgere: 125 Hunde: 2 Emner: 40 Svar: 324
mar 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 155
Janika, dig har jeg vist også på plads som Gucci´s moar *S*
Anika, dig har jeg helt styr på *GG* lige netop den hårløse med hår *LOL*
Tak for roserne om vores baby, vi kommer helt sikkert igen og igen.
Lige nu overvejer jeg kraftigt at fortælle tøserne jeg skal holde kattemøde med den 1. april at træffet i Horsen´s ikke kan gennemføres uden min deltagelse
feb 2007
Følger: 74 Følgere: 69 Hunde: 1 Emner: 59 Svar: 245
selv tak for et hyggeligt træf, og dejligt du/i også kom : )
Jeg er "hende med tæppet" mig som gav dig tæppe på...smiler...
og mine vapser kender du jo nu : ))
Håber da virkelig, at du også kommer den 1 april.... ellers må vi jo "nøjes" med Dan og vovsen...smil....
knuzzer fra Nihoo-sin
Tak for dejligt træf i Århus