Indlæser...
Sortering
Hvem vil mødes en times tid til leg? Jeg bor i nørresundby og tænkte på om der var nogen der havde lyst til og mødes med vores hunde en times tid? Gerne om ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
13. nov 2005
Visninger:
789
Hundeskoven idag.. Vi tar et smut forbi Næstved hundeskov idag, så er der nogle der har lyst til at mødes derinde ja så er vi der.. ;o) ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
13. nov 2005
Visninger:
354
Gåtur i odense.. Øv øv er der slet ingen der vil med ud og gå idag?? (link fjernet) Kooooomm nuuuuu....
Træf og arrangementer
Oprettet:
12. nov 2005
Visninger:
282
Gåtur Hej Er der nogle der kunne tænke sig og gå tur med mig og mine to hunde? Jeg har fået afvide af min træner, at hvis j...
Træf og arrangementer
Oprettet:
12. nov 2005
Visninger:
468
Hundemøde i nærheden af Odense Er der nogle friske fynboer som har lyst til at mødes engang lørdag eller måske søndag over middag?? Et sted i nærheden...
Træf og arrangementer
Oprettet:
10. nov 2005
Visninger:
345
Hundetræf i Nordjylland... Hejsa... Er der nogen der ved, om der har været hundetræf i Nordjylland, eller om der snart skal være et..? Jeg synte...
Træf og arrangementer
Oprettet:
10. nov 2005
Visninger:
435
Hundetræf på lolland? Hey....jeg har 3 glade hunde, som godt kunne savne lidt legekammerater......findes der ikke sådan nogle på lolland. Vi...
Træf og arrangementer
Oprettet:
9. nov 2005
Visninger:
324
Billeder fra næstved hundetræf Her er der lagt en del billeder ind fra vores hunde træf så hop lige forbi og se dem.........
Træf og arrangementer
Oprettet:
9. nov 2005
Visninger:
376
Legekammerat søges v. Hadsten og omegn Hejsa jeg sørger en forhåbenlig fast legekammerat til Babett, det må pga hendes størrelse gerne være en mellem stor hun...
Træf og arrangementer
Oprettet:
9. nov 2005
Visninger:
317
Tak for idag (næstved) Super med så mange frem mødte og lækre vel socialcirede hunde .... Må vi snart gøre igen ..... Tak for en super...
Træf og arrangementer
Oprettet:
5. nov 2005
Visninger:
470
nvem gider leger zorro og noa vil gerne
Træf og arrangementer
Oprettet:
5. nov 2005
Visninger:
249
Træf i Ejby hundeskov på Fyn Da træffet i Otterup er blevet aflyst smutter vi en tur i Ejby Hundeskov i stedet for. Lørdag kl. 12.00 hvis der er ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
5. nov 2005
Visninger:
447
Næstved Hundetræf imorgen. God Aften Alle sammen ;o) . Vi ville bare lige høre om , hvem der kommer til hundetræf imorgen i Næstved.
Træf og arrangementer
Oprettet:
4. nov 2005
Visninger:
465
I morgen - træf i Sindal:-) Jeps - det er imorgen kl. 13.00 hos Christina og Søren i Sindal:-) Kan man bare ikke leve uden at have været deroppe, ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
4. nov 2005
Visninger:
245
vikelig ingen leg i Høve skov??? for en uges tid siden skrev jeg, om der ikke er nogen der er friske på at mødes og lege i Høve skov, som er en hundskov...
Træf og arrangementer
Oprettet:
4. nov 2005
Visninger:
250
Bulldogs i Århus??? Hej, Jeg vil bare lige høre om der er andre Engelske Bulldogs i Århus!?! Måske kunne vi mødes og "lege". Tror i hver...
Træf og arrangementer
Oprettet:
2. nov 2005
Visninger:
251
Hundetræf i næstved (link fjernet) Håber der er flere der har lyst
Træf og arrangementer
Oprettet:
31. okt 2005
Visninger:
277
Hundesjov i Høve skov Jeg tænkte på om der er nogen herinde der er frisk på hundesjov i Høve Skov, vi kunne evt mødes om søndagen?
Træf og arrangementer
Oprettet:
30. okt 2005
Visninger:
276
Husk 5. Nov i Sindal. Husk nu folks - på Lørdag d. 5/11 kl.13.00 hos Christine og Søren i Sindal. Pt. er der omkring 10 hunde + ejere. Skri...
Træf og arrangementer
Oprettet:
30. okt 2005
Visninger:
332
Hundetræf i Frederiksværk! (link fjernet) Skulle vi finde ud af noget, eller hvad??? :o) Ikke andre som kunne tænke sig at mødes med vovsern...
Træf og arrangementer
Oprettet:
30. okt 2005
Visninger:
293

Annonce