{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
361 visninger | Oprettet:

Kan nogen fortælle mig... {{forumTopicSubject}}

.... hvad man gør når ens hund er begyndt at gumbe hun hundene.
Bastian er 2 år nu og har ellers aldrig gjort det før, men i dag blev han helt vild med en anden lille hund og ville på hende hele tiden.
Hvordan ´træner´ man med sin hund at den ikke må hoppe på damerne:)

VH Malene

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan nogen fortælle mig...
  • #1   21. maj 2007 er du sikker på den anden hund ikke er i løbetid, lig har været eller er på vej i løbetid... for i de tilfælde kan hanhunden godt finde på at gumbe dem...

• #2   22. maj 2007 hey.. som cecillie skriver, kan det jo være at hun hunden er i løbetid, eller lige har været.. det er helt normalt at han hunden reager sådan.. du kan ikke gøre ret meget andet end at skubbe ham af når han prøver, og ja så lade være med at lad ham lege med hun hunde der er i løbetid..
    når bella er i løbetid, og lidt tid efter, får hun ikke lov at lege så meget med de andre, både de er total vilde efter hende, og ja hun hører ikke så godt i den tid...
    så skam dig ikke over det...

• #3   22. maj 2007 Ok.

Jamen dens ejer snakkede også noget om at den muligvis havde været ´falsk´ gravid - det kan jo være det var derfor så..

Men så burde de da blive væk fra hundeskoven ellers bliver vores hanhunde jo helt sviller:)

Vh Malene:)

• #4   22. maj 2007 ' er det ik noget med det ogs kan være fordi hunden vil bestemme over den anden ? :s

Kommentér på:
Kan nogen fortælle mig...

Annonce