{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træning randers og omegn kuperet hund
  • #1   25. jul 2007 Nej Dkk er for alle.

• #2   25. jul 2007 Ved der er noget ude i Gjerlev af ( mener jeg )
    og Allingåbro.

Her måske www.randers-agility.dk/

• #3   25. jul 2007 På vores hvalpehold og ringtræningshold i DKK har der været kuperede hunde.

Nogle steder ved jeg, at der er påbud om, at "muskelhunde" ikke må deltage i leg med de andre hunde, når de er 6 mdr og opefter.

Og ganske få steder i nogle klubber vil de ikke ha "de-dér-racer" på deres hold. Men hos DKK tror jeg ikke, at der er nogle problemer.

• #4   25. jul 2007 det drejer sig om en 10 mdr. gammel cane corso, men den går jo ikke ind under muskelhunde...mener jeg da ikke.

• #5   25. jul 2007 Nadia : måske, de kommer ud med hende i aften og så ser jeg lige hvordan hun har udformet sig og hvordan hende og shorty kommer overens nu.
    Der var jo tale om at jeg skulle købe hende af Kenneth dengang men måtte melde pas pga. nyt job og bolig så det var ikke det rette tidspunkt.

• #6   25. jul 2007 Er Aya herinde ??

• #7   25. jul 2007 Nadia : ja, glæder mig også til at se hende igen, hun gik direkte i hjertet af mig da hun var hvalp, hun var noget så sød og lærenem. Synes det ville være synd hvis hun bare blev solgt videre og så de næste heller ikke kan takle hendes hjemmeproblemer, hun er for god til at ende som runde-hund. Men er nu sikker på at Mette nok skal finde nogle gode ejere hvis vi takker nej.
    Men nu må vi se, vi havde jo kig på en alaskan tæve til min kæreste men handlen gik ikke igennem pga miskommunikation, så hvis vi skal have ny hund foreløbelig så skal det være nu mens tiden er dertil.

• #8   25. jul 2007 Tanya : hun er på 2 profiler herinde : Mette og simon / kenneth C.

• #9   25. jul 2007 Nadia : det skal jeg nok gøre.

• #10   25. jul 2007 så hende lige hos Kenneth C.

Skønne bette dame c",)

• #11   25. jul 2007 Tanja : ja, hun var kær som hvalp. Hun er noget ranglet at se på nu da hun har fået højden men stadig mangler drøjden som mange unghunde gør.

-men glæder mig til at se hende i aften. ( og krydser alt i min krop for at den bette og Aya kan komme overens så vi kan få Aya hjem )

vil smutte igen - og tak for hjælpen, nu ved jeg da at det ikke er helt umuligt at få trænet hende i en klub.

• #12   25. jul 2007 Man kan træne alle hunde i Dch nørhald også kuperet, en cc går under muskelhunde med de er også meget velkomne der.

• #13   25. jul 2007 Dch nørhald.......Ahh det var det jeg mente med Gjerlev af *G*

• #14   25. jul 2007 det er i hvert fald et godt sted som varmt kan anbefales, særligt hvis man har en muskelhund, da der ikke er så mange endnu der vil tag dem ind..

• #15   27. jul 2007 Opdate : Shorty og Aya kunne desværre ikke sammen, Aya har (ligesom shorty) været ude for overfald og er derfor yderst forsvarende overfor andre hunde og shorty kunne ikke helt finde sig i at vi kunne snakke med en hund som han ikke kunne komme til så han følte sig truet.
    Vi beholdte hende dog natten over for at se om det ville ændre sig og nogle gange så det ud til at fungere fint men kom shorty for tæt på Aya snappede hun efter ham ( og shorty fatter bjælde, han bliver bare rundtosset og tror man skal danse "op og ned - frem og tilbage - fra siden til siden " )
    Shorty ændrede meget adfærd i de timer Aya var der og det blev tydeligt at det ikke ville fungere.....desværre.

Jeg kan kun sige gode ting om Aya efter at have set hende igen, det er dog tydeligt at hun ikke er en lejlighedshund. I det lille døgn vi havde hende løb hun glad rundt i haven næsten hele tiden. Hun har et ekstremt højt aktivitetsnivo (staves??) også på den mentale side da hendes krop virker til at blive hurtigere træt end hjernen.
    Hun vil gerne arbejdes med og bliver ved og ved og ved....
    I den tid jeg havde hende ude i haven brugte jeg meget tid på at lege / træne og stille hende forskellige opgaver og hun nød det i stor stil. Hun er lærenem, har masser af gå-på-mod og giver ikke lige sådan op.
    Hun er dog en kælepot uden lige og vil gerne have opmærksomhed 24-7, men hun er jo også kun en stor hvalp.

Hvis jeg ikke havde Shorty var det klart at jeg ville have købt Aya, hun ville være en perfekt brugshund.
    Men sådan som det gik med Shorty og hende ville det være egoistisk at købe hende da vi nok højst sandsyneligt måtte skille os af med hende igen senere hen af vejen når de 2 ikke fungerer sammen og at Aya igen skulle skifte hjem så det ville være synd og ikke hjælpe hendes behov for trygge rammer.

Jeg håber at Mette og Simon finder den rette ejer til hende hvor hun bliver brugt så hun ikke har så stor en frustration over at blive efterladt. Det stod klart at Aya ikke er en hyggehund men en brugshund og kommer hun til den rette familie hvor brugshund ville være en del af hendes hverdag ville de virkelig få en kanon god hund ud af Aya.
    Selv mener jeg hun har bedst af at være alene hund eller komme et sted hen hvor der er en stor, glad, harmonisk hund som gerne vil underkaste sig hende eller bare er "ligeglad" og går væk når hun bliver nervøs, da hun (ligesom shorty) ikke underkaster sig.

( sidder stadig og bander og svovler over at Shorty ikke bare er en gammel "tra-la-la" labrador som ville være ligeglad med at Aya tøffede rundt i hans have med os....suk )

Held og Lykke fremover Aya.

• #16   27. jul 2007 Ah Sabina, det var synd at de ikke kunne sammen smiley Så må vi krydse fingre for at der kommer en anden hundeelsker forbi som kan have hende smiley

Kommentér på:
træning randers og omegn kuperet hund

Annonce