Hundetræning omkring Ishøj. {{forumTopicSubject}}
Jeg bor lige i nærheden af Ishøj og har i en periode trænet i en brugshunde klub. Jeg mangler nu et sted hvor Pølsen og jeg kan træne sammen med andre, hvor en står og hjælper og kommanderer måske også lidt. Asta kan overhovedet ikke se nogen som helst grund til at skulle gø af en jakke der hænger på et hegn, eller løbe 500 m på kryds og tværs for at finde personen der har gemt sig lige derover bag skærmen. Jeg er klar over at det ikke er studenterhuen der trykker hende men hun er dejlig og hun er min og et eller andet sted er hun vel smart når hun løber direkte derover istedet for at zig- zagge sig vej.. Er der nogen der kan hjælpe med gode ideér ??
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 435
aug 2006
Ja hun er sindssyg god, kan kun stærkt anbefale hende, vi lærer noget nyt hver gang og vi laver noget forskelligt hver gang, og er nogle forskellige steder, jamen har ikke andet end positivt at sige om det...
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 4 Emner: 4 Svar: 33
Hun giver gode råd til og står meget gerne ved siden af og hjælper. Min tæve er heller ikke den klogeste men hun har da lært en del der!! :o)
aug 2006
Nej vi er ikke fra Ishøj, men det tager os kun 20 min at komme dertil så det er ikke så slemt.
Det er faktisk lige ved siden af brugshundeklubben vi træner, men vi rykker et andet sted hen nu..
Kommer du med på gåturen på søndag?
dec 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 779
Jeg har selv trænet i Ishøj Brugshundeklub og har lært meget MEN de kører efter politihunde træning og det betyder at de skal gø af en jakke på hegnet, finde en person bag en skærm, og sidst hvis man vil "figurant arb." kan ikke huske om det hedder sådanne derfor ". Jeg har været meget glad for det men det er ikke helt det jeg vil.
Hundetræning omkring Ishøj.