{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

DKK Viby {{forumTopicSubject}}

Nu sender jeg lige et bredt spørgsmål ud.

Jeg står i et svært dilemma (synes jeg selv) idet jeg skal flytte inden for et par måneder, og nu har jeg fået tilbudt en rigtig fin lejlighed. Men det ville også betyde at jeg skulle flytte træningssted smiley og træningen betyder bare rigtig meget for mig.

I tilfælde af at jeg siger ja til lejligheden, så vil det være DKK Viby jeg starter hos.
Hvad er jeres erfaringer med dem? Hvordan er holdene? Lige nu har vi fokus på (præ)agility og lydighed.
Fordele/ulemper ved at flytte fra DcH til DKK? Der lader ikke til at være løbende indskrivning?
Osv...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DKK Viby
  • #1   13. maj 2021 Og jeg har selvfølgelig godt luret at en af HG-brugerne er træner derude smiley Men ville lige stille spørgsmålet bredt i første omgang

  • #3   13. maj 2021 Jeg kender ikke noget til Viby men jeg vil bare sige at jeg vil savne jer hvis I flytter smiley

  • #4   13. maj 2021 Jaa jeg vil allerhelst blive smiley men en time på cykel HVER vej (plus udstyr og hund på bagagebæret) er simpelthen lidt for ambitiøst i hverdagene smiley
    Jeg har hverken bil eller kørekort og det begrænser jo ens træningsmuligheder lidt - øv..


  • #5   13. maj 2021 Haha, at komme til Odder er vist en udfordring jeg nok venter lidt med at tage smiley smiley

  • #6   13. maj 2021 DKK-Viby er en lorteklub, og alt ude i den ende er lort. Og det er faktum, og har slet ikke noget og gøre med, at vi rigtig, rigtig gerne vil beholde dig og Umi ude i vores klub smiley

    Nej, jeg har hørt godt om klubben, og jeg tror (desværre for mig og min klub) at I vil sparke rigtig meget røv i LP-regi. Umi ville med tiden være udfordret i DcH-programmet, men med hendes hurtighed og dine evner, er jeg slet ikke i tvivl om, at I vil blive skidegode i både LP, rally og AG. Og hvad I nu ellers kaster jer over smiley


  • #8   13. maj 2021 Hahaha så må jeg hellere holde mig laangt væk fra DKK Viby smiley
    Hvor er du sød, A smiley Jeg vil også gerne blive i klubben, og det er jo netop det der er svært.. når man synes man har en god klub, så betyder det jo også meget at blive i den.

    Åhh ja Sofia, det kan jeg godt forstå du gør. Det er måske muligt at fortsætte lidt, men jeg ved, at i en hverdag med job så er det bare ikke realistisk. Så jeg må nok indstille mig på at jeg ville skulle skifte træningsplads - hvis jeg skal tænke realistisk smiley


  • #9   13. maj 2021 DKK Viby er min klub smiley
    Jeg syntes den er fantastisk!
    Jeg har trænet mine hunde der i 10 år på næsten alle hold og er i dag instruktør i agility og rally.
    Agilityafdelingen er meget stor og alle instruktører løber selv på højt niveau.
    Pt har vi desværre ingen LP hold i klubben.
    Vi har rallyhold alle niveauer.
    Nosework, Ringtræning, Førerbevis til hund, samt hvalp og unghund.
    De fleste hold er ret store ( 10-12 kursister) men oftest er der to instruktører på hvert hold.
    Der er ret mange forstyrrelser både på pladsen og omgivelser, da pladsen er nabo til politihundeklubben og fodboldbanerne.
    Du er velkommen til at kigge forbi om tirsdagen hvor der er mange agilityhold og masser af aktivitet. Eller mandag kl 17.30-21.00 hvor der er rallyhold og lidt mere ro på.


  • #10   13. maj 2021 Ih det er dejligt at høre, AG smiley Det betyder bare så meget ift. ens beslutning, om man kommer til en god og velfungerende klub.
    Det kan godt være, jeg skal ned og kigge forbi. Jeg er vant til at holdene er rimelig store med mindre det er privat træning.
    Plejer man at vente med at starte på hold til hele "forløbet" er overstået, eller er der løbende indskrivning hos jer?
    Anyways, tak for lidt beskrivelse - det er rart bare at høre en smule, så man ikke er på helt bar bund, når man skal træffe en beslutning smiley


  • #11   13. maj 2021 Holdene er hurtig overtegnet.
    Især begynderholdene.
    Der er opstart forår og efterår.
    Dog er det nogle gange muligt at starte op midt i en sæson hvis der er afbud, men det er mest på de øvede hold.


  • #12   13. maj 2021 Okay, det er også ret nyttigt at vide, egentlig smiley

  • #13   14. maj 2021 Det AG skrev smiley Jeg elsker at komme i DKK-Viby, og har trænet der i snart tre år (tænk sig at min lille hvalp er så gammel smiley )

  • #14   16. maj 2021 Ej undskyld mit sene svar, Mie - det lyder bare rigtig positivt, tak for svar! Og ja, hvor er hun stor nu smiley

Kommentér på:
DKK Viby

Annonce