{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

2. gang til hundetræning! {{forumTopicSubject}}

Nu sal der brokkes. Buddy er ca. født d. 25712-06 ca. og vi har haft ham siden 15/6. Han er en græsk gadehund, kastereret og vi var så til træning for 2. gang i dag.

Jeg skal bare af med nogle aggressioner. Han hoppede, hev, sprællede, peb og var fuldstændig umulig. Lorte-spasserhund... ihh, er bare så sur lige nu. Vi kunne ikke engang være med til træningen. Sidste gang gik det meget bedre end denne.. man kan faktsik sige at det slet ikke gik denne gang.. please sig det bliver bedre! IHHHH

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2. gang til hundetræning!
  • #1   21. aug 2007 Tro mig... Det gør det, hvis ikke du giver op!

• #2   21. aug 2007 har du prøvet en hunde adfærds physgolo?

• #3   21. aug 2007 ogg xD jeg kan ikke stave til det

• #4   21. aug 2007 tror jeg så jer der ude.. havde i sussi?

• #5   21. aug 2007 Det er typiske stress symptomer du beskriver.

Hvis du har haft et humør, som det lyder til du har nu, hvor du er frustreret, så kan du let overfører dette til ham, så han også stresser, og så er det lidt en ond cirkel i er inde i, for du stresser ham op, og han stresser dig op.

Det er kun 2. gang I er til træning, mon ikke du har haft stillet for høje forventninger op til ham? Det kan også stresse ham.

Hvad er det for noget træning?

• #6   21. aug 2007 det skal nok komme med tiden.. kender flere der træner der ude, der var ved at opgive og det stod på 1 par mdr. nu har de super hunde..

så tid og træning. så skal det nok gå.

• #7   21. aug 2007 og som Tanja M
    siger stress.. der er jo mange hunde der ude, og det hele er nyt.. mange er hundene der ude stresser ved at stå forand klub huset med så mange hunde omkring dem der gør osv.

jeg går altid om på min bane med det samme så prinsessen ikke skal stå og sammen med alle hundene inden vi træner

• #8   21. aug 2007 Jeg har før prøvet det der var værre. Jeg synes jeg tog det ok roligt derude (kunne nok have taget det mere roligt). Derude var jeg vist mere opgivende end sur..

Psykolog, synes jeg er for tidligt, da han jo er unghund og vi ikke har haft ham så længe..

Og jeg ved ikke hvad vores træner hed - men super at der er håb. Har nu heller ikke tænkt mig at give op smiley

Han bliver bims når han møder andre hunde, men det er kun fordi han vil lege..

• #9   21. aug 2007 Adfærdsbehandling er efter min mening lidt drastisk, når det kun er anden gang! smiley
    Jeg ville sige: sørg for han er pænt sulten, ikke for overfrisk; men heller ikke træt, og tjek at godbidderne er spændende nok - og jeg mener virkeligt de skal være spændende: kylling, lever, ost whatever han bare ikke <b> kan </b> modstå. Så skal du nok få kontakt til ham, når han lige vænner sig til det hele. Du skulle i øvrigt have set "vores" hvalpehold for seks måneder siden og så nu, så opdager man at træningen betaler sig alligevel, selvom man dømte hunden håbløs ind i mellem! smiley

• #10   21. aug 2007 Jeg fortsætter i hvert fald. Vi har jo ikke haft ham fra hvalp og herhjemme høer han efter og kan forskellige kommandoer.

Jeg vil gerne til agility engang, så det kræver jo træning.

Tror måske jeg skal træne sammen med en anden hund i løbet af ugen, så han ikke bare tror det er leg hver gang der er andre hunde

• #11   21. aug 2007 Bare klø på - du skal ikke tænke så meget ovver hvad hunden gør eller ikke gør, den skal nok finde ud af det.

• #12   21. aug 2007 hi hi.. bare svært at undgå at tænke på hva det er han gør, når han er ved at hive armen af mig smiley

Nu skal jeg vist lige hvile lidt på sofaen.. Så må vi se om der er flere der har oplevet det samme, næste gang jeg kommer på..

Kommentér på:
2. gang til hundetræning!

Annonce