{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.971 visninger | Oprettet:

Politi træning i Korsør {{forumTopicSubject}}

Har snakket med en mand i dag omkring lydighedstræning her i Korsør.
Og spurgte ham self om der var fordomme omkring amstaff og det var der søreme til min store overraskelse.

Så han sagde at jeg kunne få lov til at træne lydighed der og så var det ud. Men s var det lige jeg tænkte at det da var lidt dårlig behandling, hvorfor kunne vi ikke få lov til at træne videre, ligesom alle andre hunde?!

Efter som Bataya allerede har gennemgået et lydighedskursus/hvalpehold hos Dch i Kalundborg, så er det vel ligegyldigt at starte på dette hold? Eller er jeg helt skævt på den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politi træning i Korsør
  • #2   23. aug 2007 Ja det var nu også mere ment som om det ikke betød det store at starte, for vil gerne føre Bataya videre, da jeg ved hun har potentiale til det. Men er det helt udelukket at man ville kunne gå videre i PH med en amstaff, eller er det bare for at udelukke de useriøse omkring amstaff?

• #4   23. aug 2007 Mia M

Det er kun lydighedshold der er åben for alle hunde. og racer..

For at blive medlem i PH skal man ha en hund af godkendt type (se listen) på Ph hjemmeside.

Hunden skal have stamtave (DKK), som privat - er man tjenestehundefører, behøver hunden ingen stamtave.

Man skal ha en ren straffeattest.

Som medlem, er alle muligheder åben, både træning og konkurrence mæssigt..

• #5   23. aug 2007 Okay, tusind takk. Så forstår jeg lidt bedere tingene. Sys bare ham i fon'en forklarede det lidt uklart.

• #6   23. aug 2007 Dette er rundsendt til de forskellige afdelinger:

Såkaldte ”kamphunde/muskelhunde” har ikke adgang til træning i Dansk Politihundeforening udover lydighedskursus.

Grunden til, at hovedbestyrelsen har valgt at tilbyde lydighedstræning til alle lovlige hunderacer, også ”kamphunde/muskelhunde” som ikke er forbudte i Danmark er, at vi derved mener at kunne tilbyde disse hundeejere en god mulighed for en grundlæggende lydighed og opdragelse for deres hunde.

Vedr. den videregående træning i vores program blev der givet udtryk for, at sådanne ”kamphunde/muskelhunde” ikke er egnede til vores program, og at de næppe vil få dispensation til kåringsfremstilling, hvorfor der ikke er meget ved at tilbyde dem videregående træning.

Så derfor.

• #7   24. aug 2007 Winther - Okay, takker for en grundig forklaring og uddybelse af jeres regler.

• #8   24. aug 2007 Mia...er lidt ked af at høre du har fået den behandling fra PH Korsør.
    Jeg er selv tilknyttet afd i korsør og vi åbner op for muligheden for at alle med de papirløse hunde kan komme og træne udover lydighedsholdene og blive medlem...det bliver selvfølgelig på et selvstændigt plan, men vi andre er som regel osse på banen. For at kunne dette skal man selvfølgelig ha gennemgået et lydighedskursus hos os :o)

Undrer mig lidt over at ham du snakkede med ikke fortalte det?

• #9   24. aug 2007 som skrevet bliver det selvstændig træning og der vil IKKE blive trænet bid, samt der selvfølgelig heller ikke vil kunne opnåes kåret af hundene. Det er udelukkende for at give alm hundeejere adgang til de faciliteter vi har på banen og i området. Og selvfølgelig for at kunne dele erfaringer og ha et hyggeligt samvær :o)

Kommentér på:
Politi træning i Korsør

Annonce