Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ringtræning Viborg
  • #1   3. sep 2007 Du kan bare komme til Nordjylland og træne, så skal jeg stjæle ham dejlige Rocco der - som jo faktisk skulle havde boet ved mig, det glemte Lotte bare lige i farten smiley

• #2   3. sep 2007 har du kigget inde på www.dkk-kreds6.dk ??? ellers findes der ringtræning i både silkeborg ogh Randers:-)

• #3   3. sep 2007 Ja jeg har fundet ud af, at der både er i silkeborg og randers, men jeg har hørt, at der også er en der træner i viborg, dog ikke i DKK regi. Hvis ikke jeg finder ham, så må jeg bare køre lidt efter det smiley
    Dog ikke til nordjylland, hvis i vil stjæle Rocco, hi hi hi

• #4   29. sep 2007 Der afholdes ringtræning for alle racer med DKK stambog i Viborg hver mandag fra 19.00 til 20.00 frem til og med den 25. juni og igen fra den 30, juli frem til og med den 3. december.

Ringtræningen foregår i parkeringskælderen under Preislers Plads, så vi er altid i tørvejr.

Nærmere information hos Leif Lehmann Jørgensen, tlf.86 69 73 73.

Link: (link fjernet)

• helle L
    helle L Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #5   24. maj 2015 Er der stadig ringtræning i Viborg, nogen der ved det:)

• Susanne L
    Susanne L Tilmeldt:
    sep 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #6   15. sep 2015 Er der mulighed for Ringtræning i Viborg inden 1. November??? Golden Retriever. Eller er der nogen der kan give et lille mini privatkursus?
    MVH Lousdal

Kommentér på:
Ringtræning Viborg

Annonce