{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
357 visninger | Oprettet:

hyler nogen gange hjælp {{forumTopicSubject}}

jeg ved ikke helt hvad jeg skal prøve. Min ene hund øver vi alene hjemme med og vi har brugt rigtig god tid han er 6 mdr nu og vi troede vi var opppe på 3 timer og 30 min men jeg har lige snakket med en nabo for at sikre mig at han ikke larmer. Og hun kunne fortælle at nogen gange kunne han godt hyle lidt smiley de gange vi har optaget ham har der ikk været noget.

inden han er alene kommer han på en god tur hvor han får snuset og søgt6 efter godbidder/mad bagefter går der 30min-1 time før vi går fra ham.

Når vi går får han lege tøj ben og en kong fyldt med guf. Vi har radioen tændt..
Han er altid glad når han skal være alene og vi høre ham ikk når vi går.

Det skal lige siges at vores anden hund ikke er i samme rum da de begge er hanner og alder messig kun ligger 6-7 mdr fra hinanden.

da den ene han skal kasteres havde jeg tænkt på at lade dem gå sammen men er bare bange for at han evt får den anden til at larme og at han så ikke vil kunne være alene uden den anden.

Nogen som kan hjælpe som evt har bred viden på området

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hyler nogen gange hjælp
  • #1   26. sep 2007 den anden siger ikk en lyd. men vi har prøvet at lukke dem i samme rum i ti min for at se om han vil gå til døren og pive men da den anden går hen og ligger sig gør han det os så det vil vi prøve i dag når vi skal over at hente i børnehaven også lyd optage det. så i må krydse finger.

• #2   26. sep 2007 tror du så ikk det er en fin ide at prøve at lade dem være sammen og se?

• #3   26. sep 2007 hmm begynder i kor er ikk sagen vi bor i lejlighed hehe... derfor optager vi det i dag og tager den derfra ellers ved jeg snart ikk

• #4   26. sep 2007 ellers nogen gode ideer???

• #5   26. sep 2007 Hvis de ikke kan gå sammen på nuværende tidspunkt, kan I så ikke nøjes med at skille dem ad via sådan et lille rækværk, som man sætter foran trappen, når man har små-børn i huset?
    Så kan de se hinanden og hilse på hinanden og være tæt på hinanden, men uden at komme op og slås eller andre dumme ting.

• #6   26. sep 2007 Synes forresten det er dejligt at høre I gør så meget for jeres hunde.
    Lydoptager lyder interessant.

• #7   26. sep 2007 de kan sagtens være sammen ingen problem der det var bare mere for at den nye blev mere selvstændig uden den anden skulle være der. Og hvis de en dag skulle ville kæmpe om at være føren(mellem de to) ja så ville jeg gerne være der til at skille dem ad hvis i forstår hvad jeg mener.
    Vi har aldrig haft problemer med dem og de er glade for hinanden.

• #8   26. sep 2007 hehe ja vi bruger godt nok en gammel mobil men pyt det virker. vi går meget op i at lære dem at være alene i deres tempo. Men nu er han 6 mdr og det er ikk hver gang han hyler sagde naboen for spurgte om det var hver dag og det var det ikke. han er nemlig alene hver dag..

• #9   26. sep 2007 i må krydse fingre skriver i aften når jeg har fri hvordan det er gået smiley

• #10   27. sep 2007 nå men vores optager gad så ikk virke igår, men vi var nede at spørger underboen om de havde larmet og de havde intet hørt til dem.
    Da vi kom hjem lå de i hver deres sofa så det er jo skønt hvis det her er løsningen vi vil forsat prøve at træne ham i at være alene men nu kan vi bedre øve det i et langsomere tempo hvis det er det vi der skal til.
    men ellers kan han sagtens når bare den anden er der.

Kommentér på:
hyler nogen gange hjælp

Annonce