389 visninger
|
Oprettet:
Råd?? {{forumTopicSubject}}
R dr nogle dr ka komme med nogle små ting jeg ka lave og øve med min hund ?? Bare nogle små ting som kan udvides i ved gøres sværer i takt med hunden blir bedre??
dec 2004
Følger: 40 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 79 Svar: 1.366
prøv evt. nogle af dem på denne side::
www.grosserguiden.dk/Traening_og_leg/klikkertraening/Leg_med_hunden/leg_med_hunden.html
Hilsen Marlene
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
Ellers plejer jeg at lege "søge" med Bella. Jeg lukker hende ude på wc'et (som hun IKKE ser som straf, men som optalt til leg), og så gemmer jeg små bitte godbider rundt i hele huset. Og hun finder ALLE sammen HVER gang. Det er godt snuse arbejde.
I starten gemmer man dem, så de er meget lette for hun at finde, og gør det gradvist sværere.
Men hvis du mener øve tricks, så er der jo de traditionelle, og så kan man, hvis hunden viser interesse, lærer den fx at danse, finde mors næse, bokse, hviske (er der sågar nogle der har lært deres hund), nyse på komando, sidde pæn med forbenene oppe.... osv.
God fornøjelse
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
Prøv at kigge herinde, her er en masse sjove små øvelser du kan lave sammen med din hund.
(link fjernet)
Ude i siden, er der en grøn ramme hvor du kan klikke på den enkelte øvelse og læse hvordan du laver den *S*
God fornøjelse ;o)
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
Ej en god side du har fundet!!! Den vil jeg da gå i hug med, med Bella.
dec 2004
Følger: 40 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 79 Svar: 1.366
Marlene og Samson.
jul 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Svar: 1
Først sir, så giv pote mens han sidder, så giv han en guf på snuden mens han sidder, uden han må tage den... Og til sidst, Prøver du at se om du kan lære ham at sidde på runbem, med kun bagbene, så han sidder med potterne oppe..
Det kan vores nu, MENS han har godte på snuden han ikke må røre..
Ellers kan du først læer din hund at gø på kommando, og så bagefter prøver at lære ham, at når du siger "Hvad siger den lille hund" Skal han kun bjæffe, men når du siger "Hvad siger den store hund" Skal han gø højt..
Det har jeg også lært balto..
Og jeg er 13, så det er slet ikke så svært, men jeg har også en lærenem hund !
Men prøv ;D
Råd??