3.382 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

en åben agilitybane hjælp en åben agilitybane hjælp

Hej
Vi er på jagt efter en bane hvor man kan komme frit med sin hund og prøve en agilitybane. Den ene hund kan nemlig ik så godt med andre hanner . hvor finder man sådan en bane og findes der overhovedet sådan en. vi bor på sjælland. håber i kan hjælpe

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en åben agilitybane hjælp
  • #2   18. okt 2007 Meld dig ind i en DCH klub. Så får du kvalificeret undervisning. Agility er ikke bare noget man gør.

• #3   18. okt 2007 team hopla. tak for hjælpen smiley det vil jeg prøve

Doggymom. vi ville såmænd bare se om det var noget hundene synes det var spændende ( de nyder begge og hoppe og bestige sten/ væltede træer og hoppe over ting.) men undervisning er nok lige ambisiøst nok, hvis de ik synes det er sjovt.... men tak for hjælpen smiley

• #4   18. okt 2007 Ude på Vestvolden står der en agility/forhindringsbane på offentlig område, som jeg da gerne tror man må prøve. Hvis I bare af sikkreheds hensyn holder jer fra ting, hvor hunden skal "op i højden", så vil I kunne få en sjov tur derude.

• #5   18. okt 2007 I kan helt sikert få en gratis prøvetime hos en klub. Måske i det link jeg sendte dig.

• #6   28. okt 2007 Ja jeg er også selv ret ny i Agility verdenen, startede for et år siden, og OMG der er mange ting man skal lærer som hunde FØRER, for min hund Lady kan det, men hun er en lyn hund, og som en anden skrev et skridt forkert, og hele løbet er ødelagt, og hvis man gør en øvelse forkert, jamen så lærer hunden hurtigt en masse forkert.

Jeg har dog købt alle de redskaber som Trixie nu er kommet med, så jeg kan træne lidt her hjemme, men lige nu er den indstillet, da jeg er lidt udikker på noget, men FX, var min hund meget bange for vippen, og vi er mange på vores hold og vi nåede kun at tage den en eller to gange pr. gang, så derfor købte jeg en vippe og spurgte min instruktør om hvodan jeg skulle gøre, og hun fortalte mig det, og så gik jeg hjem og øvede, og det har virkelig hjulpet, det samme har jeg gjort med posen, så jeg vil sige, tag et år på hold, og lær alle tingene, så kan du købe redskaberne selv, og gøre det i haven smiley held og lykke med det smiley

Kommentér på:
en åben agilitybane hjælp

Annonce