{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

Kombinere legetøj og træning {{forumTopicSubject}}

Vi er godt i gang med at ligge lidt spor, , plads, fri ved fod, bli' der og andre småting. Vi venter på at kunne gå til træning på hold igen.
Jeg vil gerne bruge hans iver til at hente ting og apportere (på sigt).
Men jeg kan ikke få ham til ikke at fokusere fuldstændig på godbidderne. Og bruger jeg kun legetøjet bliver han også for ivrig.
Forsøger at starte i det små,
Han er 7 måneder så der sker selvfølgelig også meget i det bette hoved smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kombinere legetøj og træning
  • #1   7. apr Hvis han kører for højt på godbidderne og legetøjet, kan du måske finde nogle godbidder/foder og legetøj der ikke er i helt så høj kurs for ham, og på den måde hjælpe ham lidt. Men ja fokus i den alder er ikke altid nem smiley

Derudover vil jeg anbefale at træne/lærer mere om Arousal, hvordan man hjælper hunden med at komme op og ned i gear smiley Jeg har i hvert fald selv fået en del ud af det, fordi Teemo også har det med at kører lidt for højt nogle gange, så det er rart for mig at have nogle øvelser der hjælper med at komme lidt ned igen.

• #2   8. apr Har du trænet selvkontrol/fristeøvelser, så han ved, at han kun får adgang til belønningen, når han vælger den fra og/eller er i stand til at blive i øvelsen, selvom belønningen er synlig?
    Det starter jeg selv op, lige så snart hvalpen kan indtage en position - så bruger jeg fristeøvelser, for at få den mere vedholdende og stabil smiley

• #3   8. apr Nu beskriver du overhovedet ikke hvordan du forsøger at træne apportering, så det er umuligt at vejlede dig.

Hvornår og hvorfor er det at du vil have hunden til at fokusere på en godbid?

Kommentér på:
Kombinere legetøj og træning

Annonce