{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Ligetil men udfordrende aktivering {{forumTopicSubject}}

Konrad kan mange hyggelige/sjove tricks men det bliver lidt kedeligt i længden. Vi bruger meget søg både indenfor og udenfor hvor der gemmes guf rundt omkring. Og så kan vi nogenlunde apportere. Og har et indkald. Og op på en sten mm.
Han vil SÅ gerne men det bliver hurtigt for kedeligt. Så jeg søger idéer til mere nem aktivering/læring der stadig udfordrer og giver lidt selvtillid.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af Siemens opvaskemaskine 1.150 kr.
  • Tilretning af dør til soveværelse og karm 2.000 kr.
  • Snerydning 300 kr.
  • Opsætning af ladeboks til elbil 2.200 kr.
  • Skifte køkkenarmatur 1.100 kr.
  • Ophæng af dør 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ligetil men udfordrende aktivering
  • #1   26. dec 2025 Hvad med at træne nogle Sirius-programmer? Der er jo alt muligt at vælge mellem, og det er jo helt op til en selv, om man vil melde til og have indsatsen bedømt og belønnet?

• Lola H
    Lola H Tilmeldt:
    feb 2025

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 49
    #2   26. dec 2025 Jeg vil da kigge på hold for hundefitness! Det er skide sjovt og god træning for hunden. Og mange af øvelserne kan man lave selv ude i naturen efterfølgende smiley

• #3   26. dec 2025 Jeg tænker også fitness/kropskontrol er godt og sjovt, hold/kurser er generelt en god ting til når man mangler inspiration, det findes både fysisk og online smiley

Du kan overveje at gå skridtet videre og lave nosework, det kan man nørde og træne til uendelighed og er nok den sport jeg har fundet, hvor hunde der ellers keder sig hurtigt, ikke tjekker ud, selvom man jo i princippet træner det samme om og om igen, men for hunden er det nyt hver gang.

Der er også domorewithyourdog.com hvis det er mere trick baseret du ønsker.

Frivillig håndtering er også altid godt.

• #4   27. dec 2025 Jeg stemmer i med de andre. Træn målbaseret, så I har et projekt. Da keder man sig aldrig.
    Både Sirius og DMWYD har utallige challenges og prøver, man kan tage fra bunden og så bygge på.

• #5   29. dec 2025 Prøv at søge på "Pernille Wulf Jensen" på Facebook. Der ligger en julekalender, med 24 "øvelser".

• #6   1. jan Tak for jeres svar og forslag smiley Vi starter til spor så snart de får nyt hold op at køre.
    Vi vil gerne nemlig træne lidt målrettet i stedet for flere forskellige ting.
    Lige nu prøver vi at udvide apporten til at holde og slip og at rydde op

Kommentér på:
Ligetil men udfordrende aktivering

Annonce