Please HJÆLP MIG !!! " opdragelse " {{forumTopicSubject}}
Hejsa jeg håber der nogle der kan hjælpe !!
her i nytåret var jeg og min kæreste på sjælland for at holde nytår hos nogle vi kender ..de har en lille hund der blandning af dansk/svensk gårdhund og en eller anden mynderace ...den er en flot og skide sød sød lille hund med ædel kropsbygning og søde øjne den er kort pelset
men desværre har den det problem med at den skider og tisser indenfor ...selvom den blir luftet utroligt mange gange om dagen...der blir gået mange ture med den ...og den blir aktiveret med træning hver anden dag ..den blir osse træt når den er færdig med træning både fyssisk og mentalt...og når den skal være alene hjemme får den tyggeben og aktivitetsbold som den kan lege med hvor der triller godbidder ud ..
der intet ondt skabt i hende hun er altid sød og kælen og vil heletiden have opmærksomhed..hun er 3år gammel..og ejeren har haft hende fra hjalp...hun blev gjordt renlig..men her på det sidste har de fundet afførring rundt omkring i huset ....hun er blevet tjekket af dyrelæger om hun har slap blæer eller endetarm..men hun er sund og rask .......hvad gør vores kammerat for at få hunden til at holde op med at gå på wc indenfor ?
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.565
dec 2007
dec 2007
okt 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 96
okt 2007
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 111 Svar: 304
Først lød det som om det vra en hund fra stald opdræt men de har haft den i 3 år og den har været renlig..
Er der kommet nyt dyr i familien eller er der kommet en baby alt er muligt det lyder ihvertfald som om der er noget den ikke er tilfreds medog dens måde at gøre oprør er sådan her...
det kan saktens ændres men kræver at finde ud af hvad det er forændringer der er sket...Nyt mad??
knus my
Held og lykke til dine venner..
kender godt selv hvordan det er da min mand flyttede ind her hos os var min kat der nu er 8 år så jalux at den bevidst sked og pissede på hans dyne når vi gik i seng. alt i protest over hvad F..... han skule ligge der fr sammen med hendes mor....
Tja dyr har også føelser..smil
okt 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 96
Please HJÆLP MIG !!! " opdragelse "