{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.243 visninger | Oprettet:

Please HJÆLP MIG !!! " opdragelse " {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg håber der nogle der kan hjælpe !!

her i nytåret var jeg og min kæreste på sjælland for at holde nytår hos nogle vi kender ..de har en lille hund der blandning af dansk/svensk gårdhund og en eller anden mynderace ...den er en flot og skide sød sød lille hund med ædel kropsbygning og søde øjne den er kort pelset

men desværre har den det problem med at den skider og tisser indenfor ...selvom den blir luftet utroligt mange gange om dagen...der blir gået mange ture med den ...og den blir aktiveret med træning hver anden dag ..den blir osse træt når den er færdig med træning både fyssisk og mentalt...og når den skal være alene hjemme får den tyggeben og aktivitetsbold som den kan lege med hvor der triller godbidder ud ..
der intet ondt skabt i hende hun er altid sød og kælen og vil heletiden have opmærksomhed..hun er 3år gammel..og ejeren har haft hende fra hjalp...hun blev gjordt renlig..men her på det sidste har de fundet afførring rundt omkring i huset ....hun er blevet tjekket af dyrelæger om hun har slap blæer eller endetarm..men hun er sund og rask .......hvad gør vores kammerat for at få hunden til at holde op med at gå på wc indenfor ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Please HJÆLP MIG !!! " opdragelse "
  • #1   2. jan 2008 Hej, er dine begge venner eller bare en af dem, begyndt at arbejde eller forlade hjemmet, eller gør de noget som hunden ikke er vant til ? eller er der sket noget nyt i hjemmet dvs. i hundens tilværelse ? har de fået barn,ny hund/kat/fugl. eller andet. besørger den indenfor når de erhjemme, eller kunnårdener alene ?. For er der sket evt bare en af de ting, så kan det være derfor, som en slags protest. Du nævner også at det er en lille slags mynderace, er det mon en Basenji, prøv lige at tjek under racerne på den side herinde hvor alle racer nævnes/vises, så jeg har lidt mere at gå efter, for Basenji ,blanding eller ej, så er det en urhund/vildhund, som stadigt lever vildt i Congo, og de er IKKE som nogen andre hunde, og de har bestemt deres egen måde at vise deres ejer, at de er utilfredse, og skulle det være en Basenji, "Jeg har selv en" så kan jeg henvise til en opdrætter som også er herinde på Hg, som muligvis kan hjælpe, med råd da da hun har kendt racen godt i mange år, så hun ved hvad de evt.kan finde på, for det er surt når en ellers renlig hund pludeligt bliver Urenlig. Jeg håber at hører fra dig når du har tjekket racen Mange hilsner fra Anita J

• #2   2. jan 2008 Ups sorry for de manglende mellemrum, og manglende bogstaver, men min papegøje har fjernet 14 taster + mellemrumtastenfra min puter,så den er ret svær at skrive på ;o)

• #3   2. jan 2008 Gosh, var jegå længe omi at skrive det 1ste indlæg at du nåede at svarer i mellemtiden CH "smiler" jeg kan godt li det du har skrevet i din profilbeskrivelse, det er nemlig lige mig..Ggg..;o)

• #4   2. jan 2008 nej det er noget der er kommet pludslig...der intet forandret

• #6   3. jan 2008 For mig at se lyder det somom hunden enten er meget stresset eller også protestere den mod et eller andet der er sket af forandringer, det kan være selv små ting så som dens ynglings tæppe er fjernet den har nægtet adgang hvor den ellers kommer...
    Først lød det som om det vra en hund fra stald opdræt men de har haft den i 3 år og den har været renlig..
    Er der kommet nyt dyr i familien eller er der kommet en baby alt er muligt det lyder ihvertfald som om der er noget den ikke er tilfreds medog dens måde at gøre oprør er sådan her...
    det kan saktens ændres men kræver at finde ud af hvad det er forændringer der er sket...Nyt mad??

knus my

Held og lykke til dine venner..

kender godt selv hvordan det er da min mand flyttede ind her hos os var min kat der nu er 8 år så jalux at den bevidst sked og pissede på hans dyne når vi gik i seng. alt i protest over hvad F..... han skule ligge der fr sammen med hendes mor....

Tja dyr har også føelser..smil

• #7   3. jan 2008 de har haft hende fra hvalp af..og nej de har på intet tidspunkt haft andre dyr eller børn

Kommentér på:
Please HJÆLP MIG !!! " opdragelse "

Annonce