{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
288 visninger | Oprettet:

Shapping :D {{forumTopicSubject}}

Efter 3 mdr problemer med at lære min hun at apportere er jeg begyndt på shapping og damn det virker godt, indtil nu i hvert fald. han bider glædeligt over pille-glasset smiley men vi er ikke kommet så langt hvor han skal holde fast endnu smiley

Og så sad jeg og tænkte efter at have været til hundetræning i går, haha. hvorfor er det hunden aldrig fatter en skid når man er til træning og den kan bare ALT når man er hjemme. Vi havde en lille konkurrence i går. vi var 2 som kom på en delt første og skulle derfor ud i en omkamp og VUPTI så kunne Beni ikke engang stå 10 sek, mens jeg stod kun 5 meter fra ham. Herhjemme kan han stå den halve dag. men i går var bare 2 sec for hårdt for ham haha smiley
så vi måtte vinke farvel til den nye hundekalender for 2008, ikke fordi jeg bliver sur eller fusteret men syn es bare det er så underligt, at en dygtig hund ligepludselig ikke forstår en skid af hvad man siger haha.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shapping :D
  • #1   13. jan 2008 det er da meget normalt, der hjemme er der ingen forstyrrelser

• #2   13. jan 2008 ja jeg ved det godt og et af Beni store problemer er at der er så mange som taber godbidder og dem er han så nød til at gå og søge efter haha. Men jo det er altid hver gang det betyder noget, så står hans hjerne bare på stand by smiley
    men hvad skal man også forvente af en hund på 9 mdr smiley der sker jo så meget oven i hovedet på dem i den alder.

• #3   13. jan 2008 Hjemme er der ingen forstyrrelser, og til konkurrence kommer du nemt til at sende signaler til din hund som vi ikke selv opfanger. En smule nervøsitet går lige ned i hunden.

• #4   13. jan 2008 Tue og Signe: glad for at høre at i kunne bruge rådet om at shape apportøvelsen frem (o:
    Kender alt for godt det med at hunden lige pludselig ingenting kan til træning.
    Jeg skulle vise, hvordan jeg bruger mit kropssprog, når jeg træner stillingskift, til træning sidste gang. Når alle står der og kigger på en, så bliver man jo lidt nervøs og så ville Karlo bare ingenting og lavede istedet en helt masse dæmpende signaler... hmm!

Kommentér på:
Shapping :D

Annonce