{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rottweiler træning
  • #2   25. feb 2008 Fønix bliver nemt ukonsentreret hvis vi gør den samme ting igen og igen, der skal ske noget nyt hele tiden ellers laver han unorder.

• #3   25. feb 2008 Jessie kan sagtens terpes med, hun bliver ikke ukoncentreret.

• #4   25. feb 2008 Tak for jeres svar..
    Min veninde har en 1 årig, som hun er ved at gå i spåner over... Han gider simpelthen ingenting... Og samtidig splitter han alt ad.
    Hun har forsøgt med spor, men han snuser til det første stykke pølse og så går han igen.. uden at spise det..

Han gider ikke træne i mere end 10-15 minutter ad gangen...
    Nu tager jeg ud og snakker med hende på mandag, men jeg skulle lige høre hvor meget en rottweiler gider at terpe.. Måske det er der problemet ligger

• #5   25. feb 2008 Jeg vil så sige fra du af og til den er 1½ måske lidt mere, er hundne i en periode hvor det hunden ikke "fatter en skid" det går igennem det ene øre og ud igennem det andet. Og fik afvide af vores træner og vi ikke skulle lære hunden noget nyt. Og med det alm. træning så lige pludselig fattede han ikke hvad sit betød og det næste viste han det godt...
    Det er en stræng periode for man ved at hundne kan, man det virker som om den har glem det hele... Men det kommer igen...

Men tolmodighed, og så bare træn det hundne kan.

• #6   25. feb 2008 Sigga : Ja han er i den aller værste alder..
    Prolemet er at han er så destruktiv.. Hun prøver virkelig at give ham nogle mentale udfordringer, men han gider simpelthe ikke

• #7   25. feb 2008 Hvad med at gå lange ture... Vi går en tur mellem en 1 time til en time i skoven, emn en flexline på, og så er han færdig...

Hvis det er forde han ikke kan være alene hjemme, er der nok også andre ting der spiller ind...

• #9   26. feb 2008 canisport @

Jeg er tilbøjlig til at give dig ret her :-))

En rottweiler der ikke gider at lave noget - det forstår jeg ikke - alle dem jeg kender er vilde med at komme med ud og lave noget :-))

• #10   26. feb 2008 Det er bestemt ikke dem alle der har så meget drift...

• #11   26. feb 2008 Fønix er også vild efter at komme ud og lave noget men vi skal ikke lave for mange gentagelser. Vi skal bare veksle mellem dem, men vi vender jo bare tilbage til dem igen.

Kommentér på:
Rottweiler træning

Annonce