297 visninger
|
Oprettet:
retriver ejer kig her!!! {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen
jeg er en labrador hvalp som meget gerne vil til hvalpe træning i DRK i sydjylland (åbenrå).. men problemet er at der ikke er andre der har tilmeldt sig.. så alle jer der ude skynd jer at ringe til Inge på 74608998 og tilmeld jer så vi kan lave et super hvalpe hold:).. ved 5-6 stk bliver et hold oprettet
vov vov fra Fifi
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 586
DCH kunne måske også være en mulighed.
Jeg trænede selv gennem min dyrlæge, som har en træningsbane og to dyreadfærdsterapeuter tilknyttet.
Det gik fint. Jeg ser i hvert fald ikke noget problem i at træne med andre racer.
Mvh Karina
okt 2004
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 4 Emner: 7 Svar: 12
jeg har da aldrig sagt jeg ikke kunne træne med andre racer har jeg ???
jeg kan også sagtens træne i DDk men de starter først hold d. 3 januar.. og ville gerne igang lidt før hvis det var muligt + at der op DKK hjemme side står de har hold i åbenrå men når man så ringer til dem har de kun i kliplev.. så derfor har jeg valgt at undersøge andre muligheder.... DKK siger også at man bare skal møde op det vil sige de ved intet om hvormange der kommer.. DRK har tilmelding og har ca 4-6 stk på hver hold.
sep 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 21
Anyway, for at fortsætte hvad i har gang i! Både DKK, DCH og DRK kan være lige godt! Det er et temperamentsspørgsmål! Vil man gå lydighed er DKK eller DCH et udmærket valg, er der mere målrettet markprøvetræning/retriever-træning skal man vælge DRK!
Havde sendt dig links til div. steder hvor du kunne finde lidt om træning, men det kan jo være det er det dyregalleri ikke synes om (Æjh bare man dog kunne få det at vide! *tsk*
...så vil du ha' info, så send mig en mail.
sep 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 21
retriver ejer kig her!!!