{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Billige agilityting? 1.gangs agility {{forumTopicSubject}}

Hvor finder man billige agility ting henne?

Og hvilke ting er godt for en 1. gangs agilitybruger både mht. fører og hund smiley

Hunden eeeelsker at springe osv. og tror hun vil elske at lave lidt mere end bare springe (man skal bare stå foran springet, pege og sige spring - så hopper hun gerne flere gange haha).

Ikke sikkert jeg svarer så meget i løbet af dagen (ved nogle herinde hader, når folk laver indlæg og så ikke selv svarer hvert andet minut ;)), men kommer igen i aften engang!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billige agilityting? 1.gangs agility
  • #1   12. apr 2008 Jeg har købt slalom pinde i silvan. Det er pinde lavet af stål med grøn plast, de kan købes i forskellig længde. Det sættes nemt i jorden. Jeg købte nogle i 90 cm til 11 kr stykket!!! Men dine skal nok være lidt højere.

• #2   12. apr 2008
    http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=197327

DK fæhunden
    Ja du har ret i at det er en god ide at starte til agilitytræning. Man kan nemt gøre noget forkert, og det er sjovt at gå til!!!!

• #3   12. apr 2008 Selvfølgelig eeeeeeelsker hunden ikke at gøre det, men den eeeeeelsker at få positiv respons, og tro mig - den anden hund de gamle her, gider sq ikke gøre sådanne ting, heller ikke for alverdens godbidder smiley

Starter ikke til agility-træning, det er en temmelig nervøst anlagt hund, som ikke har det godt i træningen med andre hunde.

Og nej, selvfølgelig kan en hund ikke holde til at springe meget og hver dag - det gør jeg heller ikke med mine heste, så det bliver ikke anderledes bare fordi det er en hund.

Vil prøve at kigge efter slalompinde!

• #4   12. apr 2008 ízabella: tak for linket smiley

• #6   12. apr 2008 Jeg har købt en mikado pindespil i ToysRus til udendørs brug. De er spise i begge ender og er lige til at sætte i græsset. Pris omkring 100 kr. for 20 tror jeg der er. De resterende bruger jeg til spring, som ligger på beton blokke, og rager de ned, så sker der ikke noget.

Hjulet har min mand lavet (han er leder på et hjulcenter). Har fyldt skum ind i ringen, sat vi store "øjer" i og kommet masser af gaffa tape rundt om, så det kan tåle vind og vejr. Det er sat op i tørrestativet i en højde der passer til gårdhundene.

Resten har jeg ikke fundet ud af at lave endnu, men det kommer nok hen ad vejen. Men da hjul og slalom er de sværeste forhindringer, er jeg glad for det er dem vi kan træne i haven til enhver tid.

• #7   12. apr 2008 Så er jeg her lige en sidste gang inden jeg smutter for i dag.

Ja, det er mest for at få ideer til hvad jeg kan lave, f.eks. som slalom længere oppe og evt. en tunnel hvis man kan finde en lille kort én.

Sådan noget som vippe f.eks. er vi slet ikke ude i, det er også noget hunden med garanti ikke vil være så glad for, det hun nemt bliver skræmt/bange (og derfor tunnelen skal være kort).

Bare små ting vi kan hygge os med, hun elsker at lave ting sammen med os...eller...nårh nej smiley

• #9   12. apr 2008 Team-Hopla: haha hvor sødt, min tunnel skal bare være ganske kort, evt. en man kan strække ud når hunden bliver mere tryg ved den smiley

• #10   15. apr 2008 Se evt: www.avifauna.dk - jeg har købt det meste af mine ting derinde...

Kommentér på:
Billige agilityting? 1.gangs agility

Annonce