{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde Træning ved Varde
  • #1   17. apr 2008 Helene -nu skriver du psykologer og den slags? Hvad er det din veninde søger?
    Er det træning som i lydighed osv eller er det adfærdsproblemer hun mangler hjælp til?

Hvis det er hvalpemotivation/lydighedstræning, så har DCH jo afdelinger her i området (Varde, Esbjerg, Grindsted osv. Stort set alle kan findes på nettet)
    Ellers er der osse DKK i Esbjerg (der er dog lidt ventetid på i hvertfald juniorholdende og alm lydighed).

Der er osse privattræning i Ølgod, men om det er godt ved jeg ikke.

• #2   17. apr 2008 Hov -ved DCH er der MEGET stor forskel på hvordan træningen er forskellige steder, så det kan godt betale sig at tage ud at overvære en træningstime før man bestemmer sig.

Jeg ved DCH-Esbjerg stadig kører rækketræning på lydighedsholdende (i hvert fald begynderholdende). DCH-Varde træner mere individuelt med hundene, og efter hvad målet er for den enkelte hund

• #3   17. apr 2008 Tark for det.. Det er alle 3 ting for de vil gerne gå til træning med deres hund men den har samtidig problemer med og være alene hjemme uanset hvad de gør.. og det er der det største problem ligger

• #4   17. apr 2008 Helene -DCH har hundekonsulenter tilknyttet (som er gratis at benytte sig af). Så begynder hun at træne er det jo bare at få en snak med sådan en.
    Ham der er i Varde er i hvert fald vældig sød til at hjælpe ved evt problemer:o)

• #5   17. apr 2008 okay det vil jeg lige sige videre så.. har lige et spørgsmål mere.. når man har betalt kontigent ved DCH kan man så være med til det mean har lyst til eller er det kun en træningsform af gangen.. altså kan man være med til lydighed og agilty eller un en af delene.. håber du forstår..

• #6   17. apr 2008 Der er en smule forskel i de enkelte afdelinger. Men man betaler et hvis beløs til medlemsskab i DCH (den landsdækkende organisation) og så x antal kr for træning.

Typisk betaler man pr hold man deltager på. Uanset skal man jo følge et eller flere hold, og kan altså ikke tage til lydighed 2 gange og så lige en enkelt gang til AG og så lidt lydighed osv...

• #7   19. apr 2008 Helene A: I min klub betaler man for et års træning på et hold ad gangen. Dvs. man kan flytte rundt på holdene tre gange om året. Men hvis man vil træne på to hold samtidig, koster det ekstra.

Kommentér på:
Hunde Træning ved Varde

Annonce