{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.358 visninger | Oprettet:

roger abrantes, gik i vrede... {{forumTopicSubject}}

jeg var jo til anden del af det famøse foredareg med roger abrantes igår, og allerede efter første del var jeg ikke særlig positivt stemt o´mkring den måde han fortalte tingene på, men jeg tog derop med en objektiv miening, men efter en times tid, valgte jeg altså at gå denne gang, jeg var så hidsig, og der jeg var mest hidsig over var at alle dem der sad der var hundetrænere, og virkelig sad og tiljublede ham, jeg tog selvfølgelig det jeg kunne bruge, men sorterede det meste fra...

først så snakkede han om kastretion, og der sagde han så at hvis de fik hunde ind som ikke var kastrerede, så ville de have at ejerne skulle gøre det, så var der en der spurgte om det ikke også kunne gå den modsatte vej hvis de blev kastreret, altså mere aggressive, og det sagde han at det kunne de ihvertfald ikke , og det ved jeg da fra mig selv at det kan det ihvertfald godt,


så fortalte han om en hund der var aggresiv overfor mennesker hunde, og bange for fyrværkeri... de ville så ordne det med agresionen, men det med fyrværkiriet, ville de bare give medicin imod, så spurgte jeg om han så ville vælge at give hunden medicin, i tre uger omkring årsskiftet. da der jo bliver fyret meget af herhjemme, så svarede han rigtig overlegen, at der ihvertfald ikke blev fyret så meget af, og sådan var problemet så måtte man bare løse det med medicin.... så blev jeg bare arrig, og tog min atske og gik min vej, så han kan ikke anbefales at gå til foredrag med hvis man har for højt blodtryk....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  roger abrantes, gik i vrede...
Kommentér på:
roger abrantes, gik i vrede...

Annonce