Mød ulve i Giveskud Zoo {{forumTopicSubject}}
Vi var i Giveskud Zoo pinsesøndag, egentlig var hundene bare et påhæng, men det gav mig bare de vildeste intense oplevelser p.g.a. hundene. Det var bare SÅ varmt. Vi medbragte en D/S hanhund på 6 år, samt en rottweilertæve på 4 mdr. På ulvestedet gik vi på en balkon af træ hvor hundene ikke kunne se men havde fært- især den lille tæve. Det var lige efter fodringstid, da vi gik lidt længere frem kunne hun se ulvene gennem hegnet og begyndte at gø/brøle, kun den ulv som havde kødbenet blev liggende, resten forsvandt bag det hus vi lige havde været i. - vi gik videre og lige derefter var der 2 store vinduer til ulvene, 2 unge ulve lavede tegn til at ville lege med vores hvalp, men blev jaget væk af den store lyse alfa han, så trådte vores lille D/S han i karaktr, han udfordrede ulvehannen, de blev begge så rasende på hinanden, så jeg trak den lille mand væk.
Vi gik igen lidt tilbage, hvor det viste sig at en del af vejen var en bro - der sad hele den samlede flok og ventede på vores lille rottedame - en meget speciel oplevelse og alle pengene værd.
Hos gorillerne oplevede vi at en lille ny unge omgående opsøgte os, bankede på ruden , var åbentlyst interesseret i rottehvalpen, aben viste først tænder, derefter viste den tungen - jeg kiggede på hunden - jo der hang en lyserød tunge ud af munden på hende. Så i aften i TV at gorillaernes kyssetegn er at vise tungen.
Tror aldrig at vores hunde er blevet klappet så meget af mange søde børn, det virkede som om at de havde set/hørt om mange dyr, så når de mødte et dyr inden for rækkevidde SÅ skulle de bare have kontakt - det havde både vores hunde og børnene meget glæde af.
Alt i alt en meget god dag - kan stærkt anbefales til hundeejere
maj 2006
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 446
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.468
men man kan altså godt tage hunden med i bilen og med ud og gå på de der gå-områder??
Troede ikke de måtte pga smittefare...
nov 2005
Følger: 76 Følgere: 66 Hunde: 8 Emner: 21 Svar: 1.338
Karina- de må ikke komme med ind til løverne og de frit gående aber.
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 115 Hunde: 6 Emner: 248 Svar: 7.818
Mit problem er løst - nu kan jeg komme i Givskud og til aftenkaffe hos Karina GGGGGG
sep 2006
Følger: 37 Følgere: 34 Hunde: 3 Emner: 61 Svar: 580
jan 2008
Kirsten: Du skal være meet velkommen hjemme hos mig til en gang kaffe og kage, eller hyldeblomstsaft og is hvis det er lige så lækkert vejr som nu! ;0)
Jeps, så blev det problem løst!
Og Givskud er bare alle pengene vejr!!
Men det er bedst at komme i den tid hvor der ikke er proppet med mennesker, så man ikke skal holde i kø hele vejen...
Så udenfor højsæson en hverdag om formiddagen.
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.727
Men ja jeg vil også gerne have min lille hvalp med når den er gammel nok med ud til ulvene og se hvordan den reagere og så den kan se nogle andre dyr end kun andre hunde,
Men godt at I have en god dag der ude
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.608
jan 2008
Sej sejt!
maj 2006
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 446
ej hvor sejt
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 115 Hunde: 6 Emner: 248 Svar: 7.818
Mød ulve i Giveskud Zoo