{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

Alene hjemmetrænning (/m klikker) {{forumTopicSubject}}

Det er bare en overvejelse jeg har, og vil hører om nogle syntes det er en god eller dårlig ide, og om nogle har et bedre forslag.. (Jeg vil bruge klikker, da jeg føler hun lærer hurtigere ved hjælp af den, også hvor det "sidder fast")

Okay, min tero er:

Jeg går ud på den anden side af døren, ved en dør der skal lukkes ud mod mig, jeg sidder foden for, men så Lilly ikke kan se den, foden skal så langt ud at døren kommer på klem, men Lilly ikke kan komme ud..

Lilly bliver selvfølgleig ulykkelig og vil sikkert skabe sig, jeg venter så til hun tier stille, klikker og smider en godbid ind..

MEN jeg er i tvivl om hun vil vide jeg står derude (jeg skal ikke snakek til hende) eller om hun begynder at forbinde døren med mad (vil nødigt have at kun begynder at gnave i den)

Ellers hvad har i andre gjort med alene hjemme trænning ved hjælp af klikker..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemmetrænning (/m klikker)
  • #1   6. jun 2008 Hmmmm.. Lige med denne her tror jeg ikke klikkeren er det mest anvendelige redskab..

Alenehjemmetræningen her er ganske enkelt foregået ved, at jeg er gået ud og ind af hovedøren mange gange om dagen i varieret tidsspænd..

Egentlig ikke noget, der er nødvendigt at gøre det store ud af, synes jeg.

• #2   6. jun 2008 Enig med CH...

I øvrigt ser jeg et problem i at du jo sidder på den anden side og klikker, jeg er overbevist om at din hund skam godt ved du sidder på den anden side.

• #3   6. jun 2008 jeg har også forladt hende lidt, når jegh ar været nede med skralde spandne, men hun "skriger" noget så forfærdeligt, så jeg kan hører det helt nede ved skralde spandene :S

• #4   6. jun 2008 Hvis hun skriger, skal du sørge for først at gå ind, når der er en pause i skrigeriet.. Ellers får hun et billede af, at det virker... Og så holder det ikke op igen.

Prøv eventuelt med kortere varighed end en tur med skraldespanden.... derefter øg og varier...

• #5   6. jun 2008 okay, syntes eller ikke turen er så lang, da jeg nærmest løber for at komme op til hende igen *g*

Men ja, jeg må nok gå lidt langsommere frem så smiley

Jeg forlader hende også når hun spiser, dog med mulighed for hun kan komme hen til mig, plus hvis jeg går på toilet, går jeg bare, og lader dørene stå åben, så kan hun følge efter hvis hun lyster..

På den måde er hun også lidt alene mange gange i løbet af dagen...

Kommentér på:
Alene hjemmetrænning (/m klikker)

Annonce