875 visninger
|
Oprettet:
NaboKrig {{forumTopicSubject}}
Hvordan træner jeg lucas og andrea til IKKE at gø og fare ud på stakittet i haven??
Det er lige så snart de kan høre naboens hunde så hisser de ALLE hinanden op, både mine og naboens..
Det gør mig virkelig sur og jeg er nød til at hive mine hunde ind igen, skal virkelig ud og kikke efter om de andre hunde er i haven ved siden af for er de derude kan jeg lige så godt lade være at lukke dem ud :-s
Er virkelig ked af det problem...
nogen der ved hvilken trænings metode jeg skal bruge...
please hjælp
aug 2005
Følger: 43 Følgere: 44 Hunde: 7 Emner: 326 Svar: 1.378
nov 2005
Følger: 4 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 26 Svar: 1.776
aug 2005
kan ik bare gå ind til naboen og sige hør her, for problemet ligger jo i alle hundene, de hisser jo hinanden op, hvis naboens hunde ik er i nabo haven siger mine ingenting....
aug 2005
det er et stort virevar når det sker og det er bare med at få hevet hver sine hunde ind med det samme.. eller for det meste er det mig der trækker mine ind... naboen gør sq ingenting
aug 2005
Man blir bare så flov når man står der og skal hive sine hunde ind fordi de står og skaber sig.. og de gør ikke.. de hopper og danser jo op af det skide stakit (som jeg forøvrigt at fået dækket af så de ik kan kikke igennem)
aug 2005
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 239
Når vores hund får øje på det hun har tænkt sig at gø af, så går jeg roligt hen til hende, for hende til at sidde ned, nusser hende og så kigger vi sammen på katten el. lign.
Det kan være svært i starten, men efterhånden ved hun at når jeg kommer, så skal man "køle ned".
Husk at råb og skæld ud kun gør det værre!
NaboKrig