{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

NaboKrig {{forumTopicSubject}}

Hvordan træner jeg lucas og andrea til IKKE at gø og fare ud på stakittet i haven??
Det er lige så snart de kan høre naboens hunde så hisser de ALLE hinanden op, både mine og naboens..
Det gør mig virkelig sur og jeg er nød til at hive mine hunde ind igen, skal virkelig ud og kikke efter om de andre hunde er i haven ved siden af for er de derude kan jeg lige så godt lade være at lukke dem ud :-s
Er virkelig ked af det problem...
nogen der ved hvilken trænings metode jeg skal bruge...
please hjælp

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NaboKrig
  • #1   13. jun 2008 det hjælper ikke med nej, ah ah, rose eller give godbider....., smiley

• #3   13. jun 2008 Prøv at give dem et strint med vandslangen hver gang de gør :-))

• #4   13. jun 2008 ja nemlig sådan er det også her... de står op af hegnet og snuser og piber bare de ser mig.... :-s
    kan ik bare gå ind til naboen og sige hør her, for problemet ligger jo i alle hundene, de hisser jo hinanden op, hvis naboens hunde ik er i nabo haven siger mine ingenting....

• #5   13. jun 2008 puha det tror jeg skisme de er ligeglade med :-s
    det er et stort virevar når det sker og det er bare med at få hevet hver sine hunde ind med det samme.. eller for det meste er det mig der trækker mine ind... naboen gør sq ingenting

• #7   13. jun 2008 bodil... tro mig jeg har virkelig prøvet... men det er næsten umuligt.... ved ik om det er fordi de ik har respekt for mig, hundene :-s
    Man blir bare så flov når man står der og skal hive sine hunde ind fordi de står og skaber sig.. og de gør ikke.. de hopper og danser jo op af det skide stakit (som jeg forøvrigt at fået dækket af så de ik kan kikke igennem)

• #8   13. jun 2008 hov der sku stå de gør ikke bare

• #9   13. jun 2008 Følgende virker for os:
    Når vores hund får øje på det hun har tænkt sig at gø af, så går jeg roligt hen til hende, for hende til at sidde ned, nusser hende og så kigger vi sammen på katten el. lign.
    Det kan være svært i starten, men efterhånden ved hun at når jeg kommer, så skal man "køle ned".

Husk at råb og skæld ud kun gør det værre!

Kommentér på:
NaboKrig

Annonce