{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning i klubber med Musklehunde
  • #1   4. nov 2005 Jeg er blevet afvist 1 sted - men er også blevet budt velkommen resten af stederne jeg har hendvendt mig.

• #2   4. nov 2005 Jeg ved Majbritt L herinde er blevet afvist med Emilia nogle steder.. :O(

• #3   4. nov 2005 jeg blev ikke afvist, for det kunne de ikke. men jeg blev taget op til to bestyelselsmøder. men da ikke mange kender dógoen, skulle de først læse om racen og da den ikke er black listed, kan de ikke afvise. der var så nogle klubber jeg afviste, fordi de ikke kunne give mig svar om jeg måtte komme ind.
    den sidste klub jeg snakkede med sagde at hvis emiila bed nogle, blev vi smidt ud. så sagde jeg til ham at jeg håbede at han sagde det til alle.
    takket være kristina med bonzo er jeg nu i den bedste klub, nemlig dobermann klubben og der kan de godt lide min farlige kamphund.
    hov forressten, jeg er blevet afvist et sted, der vil de ikke engang have schæfer ind, kun labrador og den slags hunde

• #4   4. nov 2005 jeg fik den besked at racer kan være blacklisted fra klubber og ofte er den amstaff, rotten, pitten, canecorso, mastiff osv. de har simpelhen en liste, de har lavet over de hunde de ikke vil have ind. og hvis de er i tvivl om en race, tager de det op til bestyrelsesmøde, hvor de går ind og læser om racen og dømmer ud fra den, men den gode er at de ikke kan afvise hvis den ikke er på listen

• #5   4. nov 2005 brian: det vil de heller ikke. de var en af de steder hvor amstaffen er blacklisted

• #6   4. nov 2005 Min Ph tager overhovedet ikke muskelhunde, udover Rottweileren ind.....
    Amstaff, CC, Bull, Dogo ect ect ect ect ect er TOTALT blacklisted, på alle deres hold.........

• #7   4. nov 2005 jeg er kommet ind et sted hvor de har mange andre staffer og alle mulige hunde racer og de er bare glade for at man har lyst til at træne sin hund i stedet for den skal blive helt hvad kalder man det (usocialiceret...)*s*og gå der hjemme og ikke se andre hunde...

• #8   7. nov 2005 Fever er blevet afvist 2 steder, med begrundelsen vi har kun FAMILIEHUNDE. Kan ikke lige huske stederne. Men hold da op hvor blev jeg GAHL....

Kommentér på:
Træning i klubber med Musklehunde

Annonce