1.061 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Bid under leg... Bid under leg...

Har læst lidt på det, men vil gerne høre Jer ad.

Hvalpen min bider jo under leg, og det gør nas *G* Nogle steder står der man skal sige "AV", andre steder man skal ignore hunden, også at man altid skal have noget legetøj at distrahere den med...

Hun kan osse finde på at bide en i benene hvis man går på gulvet (og man ikke kigger på hende).

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 1.400 kr.
  • Opsætning af hylde og Pullop bar 900 kr.
  • Lapning af dæk hos mig 800 kr.
  • Spot på badeværelse 4.500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 700 kr.
  • Beslag til hylder der flyttes 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bid under leg...
  • #1   2. jul 2008 Maria I
    Jeg prøvede efter at ha' læs det herinde, at hyle som en hvalp ville gøre ... Og det hjalp her...

• #2   2. jul 2008 i griner nok, men jeg bed mine i øret dog ikke hårdt men så de forstod at det var resultatet af deres gerning, et råd fra en dyrlæge

• #3   2. jul 2008 katja J
    Det gjorde jeg også med mine schæfere og ja det virker ... også på heste skal jeg hilse og sige... men at hyle virkede lige så godt på Angel

• #4   2. jul 2008 Katja, det må jeg indrømme, at jeg slet ikke kan grine af..
    Jeg kan til gengæld ægre mig over, at der findes en dyrlæge, der kan finde på at give sådan et elendigt råd.... ;o)

De øvrige metoder står ikke i modsætning til hinanden - man kan jo bare vælge den, der falder en lettest og mest enkel.

Jeg selv ville foretrække AV-metoden til de yngste hvalpe, afledning til de lidt ældre (fra 3 månedersalderen) og at ignorere, hvis man altså er i stand til at være 100% konsekvent og VIRKELIG ignorere, når hunden er ældre endnu.

• #5   2. jul 2008 Vi brugte et nej og så at give ham, noget andet og bide i :-).

• #6   2. jul 2008 jeg laver en mellem ting med at pive som en hvalp ville og holde på hendes tunge (unden det gør ondt) så syntes hun ikke det er så sjovt at bide..

Hvis jeg har et legetøj i nærheden hiver jeg det frem og roser hende for at bruge det i stedet

• #7   2. jul 2008 ludwig bider os under leg, og han blir helt vild. når jeg siger "nej" eller "av" så blir han endnu vildere. Så nu er jeg begyndt at rejse mig og gå. Så han ved at jeg ik gider når han bider

det er blevet bedre efter har har skiftet en del hvalpetænder faktisk

• #9   3. jul 2008 Vi skreg som en anden hvalp ville gøre det, når Binka bed os under leg. Hun bed MEGET da vi fik hende. Efter en uge var hun holdt helt op med at bide.

Og jeg ærgrer mig også over at en dyrlæge kan give rådet, at bide en hvalp i øret :o(

• #10   4. jul 2008 Gad vide, hvordan det føles for en hund at få kroppen omsluttet af hænder?

Nogengange er det en ide at spørge hvorfor noget virker..

• #11   4. jul 2008 Ch, præcis samme tanke får jeg...

• #12   5. jul 2008 Tina P: har i lært Odin hvad nej betyder? for ellers kan det jo være ligemeget om du siger nej, hvis den ikke forstår det....

Kommentér på:
Bid under leg...

Annonce