{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.379 visninger | Oprettet:

DcH Næstved {{forumTopicSubject}}

Nogen der træner der?
Kan i fortælle lidt om det? Principperne bag?
Er det meget kæft-trit og retning???

Deres hjemmeside er ikke særlig god, den står som ny opdateret men tingene der står der ang program og sådan er fra 2005....
Jeg har forsøgt at skrive til formanden og høre om hold, men har ikke fået svar......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DcH Næstved
  • #1   27. jul 2008 Næh.. har kun været til konkurrence der, og må sige det virkede som et rart sted at være. Og kanone omgivelser!!!!

DcH burde ikke være kæft, trit og retning.

• #2   27. jul 2008 kommer der til stævner

• #3   27. jul 2008 Det har det bare lidt ry for nogle steder, at fx under lineføring at du bare render 3 skridt frem to til højre 5 baglens og så forfra og hunden skal følge dig.......... Men har ik selv været derude så derfor jeg spørger....
    Jeg går nemlig selv mere ind for de lidt blødere trænings metoder...

• #4   27. jul 2008 Min far træner tit med nogle deroppe fra, og ved at han har god brug af det(men han træner så udelukkende for at deltage i konkurrencer).

Men jeg har været deroppe en gang til konkurrence, og der virkede hyggeligt.

• #5   27. jul 2008 Nogen der ved hvad hold de køre og hvornår??
    På siden er nemlig kun listet hvalpehold og helårs hold.......

• #6   27. jul 2008 principper og regler er her.
    http://www.dch-danmark.dk/

• #7   27. jul 2008 Jeg træner der med min den lille. I øjeblikket er der sommerferie. Jeg har været meget godt tilfreds. Men har heller ikke de store forventinger til et hvalpehold.

• #8   27. jul 2008 har gået der, både med min gamle som startede på hvalpehold, senere på lydighed.

nu træner vi med lulu og igen startede vi på hvalp og gik videre til lydighed. så fødte jeg og holdet blev nedlagt ( de kunne ikke klare sig uden mig"G" ej pjat...) nu er vi på specielt hold indtil der bliver plads på et alm lydighed.

min almende opfattelse er at bente der har hvalpene er super sød og dygtig.
    jeg har været meget uheldig og har været på 2 hold der blev lukket og et hold hvor træneren var gået sur i det.
    så jeg syntes det virkede uprofesionelt, og har også brokket mig. men da det jo er frivillige og dem fra mine hold bare ikke dukkede op, tror jeg bare jeg har været uheldig,¨

det hold jeg er på nu er specielt til folk der har lidt problemer med deres hunde. og den træner er jeg super glad for, hun træner hver enkel og ikke som et hold.'

men der er som sagt sommerferie nu og jeg starter op 13 aug igen.

• #9   27. jul 2008 øhm hvad har lederøvelse at gøre med kæft, trit og retning?

Har trænet der før og var rigtig glad for det smiley Du kan da sikkert få en prøvetime. Og ring derud i stedet smiley

• #10   27. jul 2008 jeanne B....Er det Amani?

• #11   27. jul 2008 lige præcis:-)

• #12   27. jul 2008 Hun er sgu cool nok smiley

• #13   27. jul 2008 ja efter alle dem jeg har været uheldige med, så retter hun op på min negative skala om stedet. men da jeg vil træne (kun for sjov) og der er laaangt til næste sted, valgte jeg at begynde igen. og det har jeg ikke fortrudt nu.

men camilla, hvis du begynder er den 1.gang gratis og man betaler så næste gang hvis man vil forsætte.

• #14   27. jul 2008 Oki, men jeg må prøve at ringe.. Sendte bare en mail for 1½ uge siden.. Men de har self os ret til ferie

• #15   28. jul 2008 Mener de holder ferie til og med august.

• #16   28. jul 2008 DCH Næstved holder ferie til engang i August.

Jeg træner hos Amani i DCH Næstved.

Generelt synes jeg ikke om klubben. Der er meget opdelt og jeg synes ikke folk er så gode til at snakke med hinanden og hjælpe hinanden. Trænerne er ganske givet gode til at træne hunde op til konkurrence og deres agility-hold virker til at være ret gode, men fællesskabet i klubben synes jeg ikke der er meget af. Toffi og jeg træner der kun pga. Amani!

Toffi var en problemhund. Hun var opgivet af min træner i DCH Skælskør. Hun var på kanten til aflivning da vi lov til at komme på Amanis hold.
    Vi har trænet der siden januar 2007 og efter hver træning har vi set fremskridt. I starten kunne vi ikke stå 50 m fra en anden hund før Toffi gjorde udfald, nu træner vi side om side med de andre hunde, endda fri ved fod.
    Amani er vores helt, så det må være et plus for klubbens side at de har hende smiley

Generelt tror jeg det kommer an på hvilken træner du kommer til at træne hos, hvordan træningen er. Der er meget forskellige meninger. Prøv dig frem, få en prøvetime og se om det er noget for dig smiley

Kommentér på:
DcH Næstved

Annonce