311 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 0 Svar

Emma har lært at svømme! :-D Emma har lært at svømme! :-D

Ja, lige da vi fik emma kunne hun utrolig godt lide vand. Førse gang hunvar ved stranden løb hun lige direkte ud i vandet hvor hun ikke kunne bunde og svømmede rundt derude. Hun blev så forskrækket at hun skyndte sig ind igen.
Siden den dag har hun ikke villet nærme sig vandet. Hun har være virkelig ræd for det, og hadede når familien var ude for at bade.
De sidste par måneder har jeg fået hende til at hente pinde i vandet lige i vandkanten, og hun syntes det var enormt sjovt. Hun blev bedre og bedre til at gå lidt længere ud, men svømme? Niks!
For et par uger siden, bar jeg hende så med ud i vandet. Altså ikke for langt. Jeg holdte hende under maven der hvor hun ikke kunne bunde og lod hende bevæge benene som da hun svømmede førhen. Ja, det skall lige siges at jeg altid har ønsket mig en hund som æææææælsker vand!
Ugen efter vr vi så på stranden igen, og jeg kastede e pind ud. dog var det mere højvandet endvi begge havde regnet med, men altså hun svømmede SÅ fint ud og hentede den. Og hun NØD det bare! De efterølgende dage var vi ved strandne også, og hun kunne ikke få nok. Hun syntes det var mega sjovt at svømme ud og hente de pinde. Er simpelthen så stolt af hende. Troede aldrig jeg ville kunne lære henedet. Den dejlige hund smiley

Skulle bare lige ud med det. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Emma har lært at svømme! :-D

Annonce