{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Div. trænning (amstaff.) {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Jeg er den glade ejer af en dejlig amstaff. på snart 6 mnd.
Vi har nogle problemer og har brug for nogle gode råd!!

Problemer:
HUn kan ikke være alene hjemme, uden at smadre og over pisse hele huset...
Hun spiser sin egen lort..

Sidste gang hun var alene hjemme, kostede det os 2000 kr. i dyrelægeregning...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Div. trænning (amstaff.)
  • #1   29. nov 2005 Og så ville jeg gerne lige høre om alm. trænning af amstaffs...

Har du nogle gode råd???

• #2   29. nov 2005 Hejsa! Har nøjagtig samme problem med Gucci. Men hvis hun er med i bilen og sidder dér, er der ingen problemer. Har hørt noget om at de skal føle sig trygge der hvor de skal være alene. Giv hende et tæppe eller lign der lugter af dig... Så faktisk tilfældigvis noget om det på en dyrekanal i aftes. De gav hunden en af de der bolde hvor man kan putte godbidder ind i. Man skal fange hundens opmærksomhed og gøre den bold lige så interessant som hunden synes i er... Og så træne med at den er alene kun få min af gangen..

Håber det var bare en lille hjælp

Mvh. Louise

• #3   30. nov 2005 Hej Nadia
    Du kunne f.eks prøver at kontakte en adfærdspsykolog.
    Det gjorde min veninde med deres. Det koster ikke noget at ringe og få gode råd.

• #4   30. nov 2005 I kunne evt. købe et hunde bur til hende det har vi gjort og han er super glad for det. Han spist også dørkarme og væg og gulvtæppe.. men nu har vi købt et stort hunde bur, de er til at finde til rimelige penge i dba.

• #5   30. nov 2005 Uden at nogen bliver sure så synes jeg måske at ud fra jeres billeder er der vist ikk mange grænser for hvad jeres hunde må... Sove i sofa/seng og der står mange "sjove" ting rundt om i jeres hjem som jeg godt kan forstå at en hvalp ville rasere fuldstændigt da det jo står i dens højde som dens legetøj (hvis den har noget).. Jeg tror jeres løsning er at sætte grænser... At rydde op og iøvrigt er det sku farligt at lade en ledning ligge som frit tyggeben hen over stuegulvet.... Bare til jeres oplysning kan et dyr godt dø af den strøm der farer igennem sådan en ledning... Forestil jer at den lille hvalp leger med ledningen, bliver viklet ind i den og bider så hul på den....... Hmmmmm... Håber i finder en løsning, men en del af problemet ligger vist hos jer selv tror jeg...

Håber ikk i bliver alt for sure... : ) Men i søgte råd... Og det her var mine...

Kommentér på:
Div. trænning (amstaff.)

Annonce