{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Hvalpen gider ikke at gå med snor på, {{forumTopicSubject}}

Jeg har lidt problemer med at få Klunte (14 uger gammel Corgi) til at gå fremad når hun har snor på. Hun enten sætter sig eller lægger sig. Hun går kun frem når hun ser noget spændende på jorden, gerne noget hun mener hun kan spise. Har prøvet at lokke med både pivedyr og godbidder, men kan jo ikke hælder en halv spand godbidder på hende, hver gang vi skal ned og tisse. Det er ikke konsekvent hver gang, men lidt i perioder. Sige sjove lyde og spralle hjælper heller ikke, hun er en stædig lile dame. Har forsøgt nu at bruge kommandoen fread og dygtig hver gang hun går, men synes ikke rigtig det giver pote. Er ingen problemer, når vi er uden snor. Og problemet er det samme med både kort og lang snor, sele og halsbånd smiley HJÆLP!!!:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpen gider ikke at gå med snor på,
  • #1   9. sep 2008 sådan var Link også og jeg troede faktisk aldrig at han ville komme til at gå i snor, men det kom det tog bare RIGTIG lang tid og tilvænning, som regel gik det bedre på hjemturen, når han vidste vi var på vej hjem, men det er meget almindeligt at hvalpe står tur

• #2   9. sep 2008 nu kan jeg se det er en bette hvalp, og min hanhund gjorde det samme..
    mit råd er at du skal give dig rigtig god tid til at lære hende det.. og så skal du prøve at gå foran hende og så kalde på hende med en rigtig sjov stemme, (lys/pive stemme) og så skal du belønne hende rigtig meget når hun så gør det rigtigt.. altså beløn hende med leg, ros i form at kærlige klap, og så godbider en gang imellem, meen ikke godbider hvergang..

• #3   9. sep 2008 Det mest unaturlige du kan udsætte en hund for, er snor og halsbånd/sele, og det kan godt være at det er derfor hun ikke bryder sig om det? Da vi hentede Chick, havde hun ikke noget imod det, men nogle gange får hun nogle "flip" og så gider hun ikke gå når hun er i snor smiley

• #4   9. sep 2008 Er egentlig ikke mit indtryk det er snoren der genere hende, andet end det faktum at det selvfølgelig ikke er hende der så bestemmer vejen smiley Jeg må væbne mig med tålmodighed og spralle videre:-) Bare drøn ærgeligt når man bor i lejlighed, for så er tisseturene dømt til at blive med snor, er kun de to daglige "legeture" i Søndermarkedn, der er uden snor. Synes bare ikke hun får nok stimulering,når hun bare sidder der og sidder smiley Men tak for råd smiley

• #5   16. nov 2017 Hej Anne-Kathrine, går det bedre med jer? Vi har nemlig lidt det samme problem med vores fire måneder gamle corgi. smiley
    Vil meget gerne høre hvis du har fundet noget der virker ! smiley

• #11   16. nov 2017 ved mig står der nu godt nok 9. september 2008

• #12   16. nov 2017 Hovsa, ja det må i undskylde ?? for mig at se stod der bare september.. Så ja, så troede jeg blot at der var her for nylig ??

Kommentér på:
Hvalpen gider ikke at gå med snor på,

Annonce