hjææælp (Hunden ødelægger ting) {{forumTopicSubject}}
hej jeg har en hund på næsten 7 mdr han er en dejlig hund men han har fået en dille for tiden at han bare ikke vil høre han er rigtig strid gør alt det han ikke må selvom han jo godt ved det han stjæler alt og ødelægger det udenfor og hvis han ikk får lov at ligge hos mig ved siden af min seng om natten så ødelægger han alt han kan finde og over tisser det hele i løbet af natten men sover han hos mig er det ikke noget i vejen , lidt træls nogen herinde der kan komme med råd hvad jeg kan gøre for at få han til at høre noget bedre ?
en sagde hans straf skulle være at han skullle bli i hans kurv lidt men det kan man glemme han sniger sig væk og så kan man ikk få fat på ham igen med mindre du vil løbe rundt om huset efter ham
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 9
han er blevet sådan efter vi har fået killinger hvor deres mor løb væk så vi skulle flaske dem opfra de var et par dage gammel så måske han føler sig lidt overset men nu er de 9 uger så de klarer sig selv nu ...
men vil da hel sikkert prøve det du skrev
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.286
De er hvor jeg er.........altid.
så mit råd, lad din hund sove i sin egen seng i dit sov. vær.
og 7 mdr., ja det er jo den aldre hvor hjerne fuldstændig forsvinder incl. hørelsen *GG* meeen vær blot rolig den kommer igen... *SS*
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 707
Vil sige som " Rotten ". Og så at 95 % af dårligt opførlsel, det har man ikke " set "
hjææælp (Hunden ødelægger ting)